NPL buspakjes

1
Vandaag kratten vol met buspakjes van de Nationale Postcode Loterij. Eentje zat uit elkaar. Er zit tot mijn verbazing maar twee kleine briefjes in. Volgens mij betaald Sandd per gewicht uit en niet op de grootte van het poststuk of buspakje? Moet daardoor wel eerder herhalen = meer tijd. Als je dan alleen rekent met gewicht is dat in mijn ogen niet eerlijk. Of kijken ze wel degelijk naar de grootte?

Re: NPL buspakjes

2
Heb je dat gehad krijg je van de BNN scheurkalenders. Post stapelen kun je vergeten want dat gaat geheid scheef. Een stapeltje post dat normaal in je tas gaat is nu twee keer zo dik. Ze zouden er een extra herlaad vergoeding voor moeten geven zodat je die ***dingen apart kunt bezorgen en niet samen met de reguliere afmetingen post.

Re: NPL buspakjes

3
Grrr ik ook vandaag 3 kratten met rarara PcL doosjes en ook de BNN kalender, 1,5 kg zware dozen en natuurlijk gewone post.
Veel doosjes liggen open ook bij mij, de inhoud valt er zo uit(kun je dat nog bezorgen?) En de doosjes zijn van 5 dec.
Er werd mij gezegd dat het een fout van Sandd was, er waren pallets zoek.

Re: NPL buspakjes

4
vandaag geen 1 PCLA doosje meer, Gelukkig.
wel van die BNN Scheur kalenders.. nou ja die frommel je er zo tussen in je fietstas.
ik sorteer dat niet met de andere post.

hebben jullie ook van die zware Tandartsdozen?
Dat past nou echt niet in wat voor brievenbus dan ook :idea:

al meer aparte pakketten.. het wordt tijd dat sandd een pakkettendienst
gaat opzetten. :lol:

@elisa
die gele doosjes/ Nee hoor, je "moet" er op reageren voor 17 december dus nog tijd zat (Y)
om te bezorgen..... :lol:
positief puntje.. na de hoeveelheid van vrijdag.. was het vandaag appeltje/eitje.. :mrgreen:

Re: NPL buspakjes

6
@ slagvaardige de hele gang ruikt naar tandpasta tubes..
correctie... wel heel groot maar niet zwaar.
was je vandaag ook niet lekker vroeg /normale tijd klaar :P

@postboy
gaan we nou bij elk pakje vragen om extra vergoedingen?
het valt onder post.. het past merendeel in de brievenbus
dit hoort gewoon bij het postbezorgen hoor :D
het zijn er toch geen tientallen of honderden..?

kom maar op nu met de margriet kalenders, de libelle kalenders.. etc :P

Re: NPL buspakjes

7
zo hier ook post in overvloed tandartsen dozen en rdw ook zo iets ongemakelijks passen ook nergens in en een brief waar je je aan moet houden ivm met afmelden en niet te laat bezorgen er word streng gecontroleerd ook door onderaannemers laat maar komen die hap
cron