Re: Foutsorteringen, Part II

21
anne schreef:ik sta versteld 8-) ik heb na wekenlang foutsorteringen erbij te hebben, vandaag een lege plastic zak. Geen enkele retour, dan wel foutsortering in de kratten :lol:
Beginnen ze het nu al te leren op het sorteerdepot :?: ;)
Duidelijk te vroeg gejuicht, dat ze het op het sorteerdepot al gaan leren..
Vandaag gewoon weer foutsorteringen erbij :cry:

Re: Foutsorteringen, Part II

26
Ik had drie foutsorteringen vandaag. Twee in de buurt,dus die bezorg ik zelf wel even,maar ééntje gaat er retour.
En wat betreft die gescheurde verpakkingen.
Ik heb wel eens proefverpakkingen van parfummonsters gehad die kapot waren. Dat gaat stinken joh.
Die heb ik retour gestuurd in extra plastic zakjes ivm de lucht.

Re: Foutsorteringen, Part II

27
zo, daar moet je niet aan denken inderdaad. Bij de veronica gids van dhl zaten vandaag proefverpakkingen met een Mentos. Dat rook je ook al door de verpakking en het plastic heen. En dan heb ik het nog niet over het irritant stapelen door zo'n relatief dikke Mentos in het pakket.

Re: Foutsorteringen, Part II

28
ief schreef:zo, daar moet je niet aan denken inderdaad. Bij de veronica gids van dhl zaten vandaag proefverpakkingen met een Mentos. Dat rook je ook al door de verpakking en het plastic heen. En dan heb ik het nog niet over het irritant stapelen door zo'n relatief dikke Mentos in het pakket.
Die waren best lekker, hoor! Maar als ik zag hoe dik ze waren, kan ik me voosrstellen dat je zo geen strakke stapeltjes kunt maken...

Re: Foutsorteringen, Part II

29
Nou eh....mijn wijkkrat was blijkbaar geliefd, want ik heb vandaag van allerlei wijknrs. poststukken erbij zitten, :roll: en die ga ik dus echt niet bezorgen. Ik ga niet 5 verschillende wijken langs, en eerst zoeken waar die straten liggen. Die foutsorteringen gaan lekker weer terug in de krat voor het sorteerdepot. Zoals ik al eerder heb gezegd: zij moeten ook hun werk daar goed doen, en niet klakkeloos maar in een krat gooien.
cron