Re: Leveren op sorteerdag

31
@ Amriet,

Ik heb er de eerste paar keer ook zoiets ongeveer over gedaan.
Afgelopen dinsdag was ik lekker vlot klaar had toen 273 stuks in 2.5 uur gedaan. Had toen drie volle en de vierde was voor een kwart gevuld.
Naar mate je langer bezorgd gaat het elke keer vlotter merk ik.
Ook met sorteren. Maar ook de zwaarte van de kilo's tellen mee.
Zo zal ik straks wel een krat of vier krijgen denk ik gezien het volgens de voorspelling 38.7 kilo is (382 stuks)
Daar zal ik zo ongeveer 3.5 uur over doen. Dan trek ik de pauze er even vanaf. (is ongeveer 20 tot 30 min.)
Ik hou het deze maand voor mezelf bij om is te kijken of ik idd. vlotter word.

Re: Leveren op sorteerdag

33
Ik denk dat hun wijken iets groter zijn dan die van ons Jan.
Wij gooien (bijna) deur aan deur naar binnen.
Bij Sandd slaan ze denk ik wel een huis of 5 over om de volgende gleuf te vinden.
Meeste tijd met bezorgen zal dan ook het verplaatsen zijn.

Re: Leveren op sorteerdag

34
Al s het zomers meer dan 30 graden wordt is het fijn om vroeg te starten of als je veel post hebt ook, niet zo benauwd om bijv half 8 of 8 uur te gaan beginnen. Meesten zijn toch al op ivm werk en kids.
Zo lang ik al post loop ben ik best vaak vroeg begonnen en dat gebeurt nog wel eens. Nooit klachten gehad!

Re: Leveren op sorteerdag

35
@Jan,

Wat loop je nou te zeuren?
De wijken zijn een stuk groter als bij tnt en het is niet dat elke straat zo makkelijk is.
Als het nou allemaal rijtjes huizen zijn zoals bij tnt is het een makkie. Maar dat is nou juist het verschil tussen tnt en Sandd.

Maar ach jij weet het toch allemaal zo goed? :?:
Ik heb allerlei huizen Jan niet alleen rijtjes huizen maar ook bungalows en zelfs een aantal villa's.
Die doe je niet even in een uurtje.

Ik ga hier ook niet meer op in verder want jij hebt wel vaker van die opmerkingen die nergens op slaan.
Ga eerst is bij Sandd werken voordat je een oordeel hebt.

Re: Leveren op sorteerdag

39
Kersenkind schreef: Als het nou allemaal rijtjes huizen zijn zoals bij tnt is het een makkie. Maar dat is nou juist het verschil tussen tnt en Sandd.
Het soort huizen in een wijk is toch niet afhankelijk van welke postbezorger er rond loopt?
cron