Re: Leveren op sorteerdag

61
Post.nl bedeelt jou een wijk toe en die kan best paar km wegliggen , je kunt wel iets willen maar dat moet net vrij zijn.
Kwestie van wachten en geluk hebben.

Ik weet van een Post.nl dame die een vaste wijk had maar een knie operatie kreeg, even uit de running geweest. eenmaal terug kraag ze wel een andere wijk en niet meer haar oude wijk terug wat ze heel jammer vond. Zij bepalen het voor je!

Re: Leveren op sorteerdag

62
Ook dat en je begint gewoon vreselijk laat aan je ronde. Als je geluk hebt mag je na half 12 starten. Heb je 2 wijken dan ben je als je geluk hebt rond een uur of 4 klaar. Nou... ik begin graag vanaf 8 uur in de morgen en ben vaak al klaar als de postnl lui nog moeten beginnen. :lol:

Dan maar wat minder verdienen.

Trouwens bij Postnl snoepen ze ook steeds meer van je tijd en loon af. Dus zoveel verdien je daar nu ook weer niet..

Re: Leveren op sorteerdag

63
@Close

even een aanvulling Close.
ik werk nog niet zo lang voor sandd en heb geen vergelijk met een ander postbedrijf.

natuurlijk moet je kunnen zeggen dat de vergoeding LAAG is..
maar als het je echt zo stoort bij elk poststuk sorteren en bezorgen...
dan zou ik zeggen... mischien verdien je bij postnl dan meer..
ook Meer bezorgdagen mogelijk.

en dat je blij bent met vertrouwde wijken... joh een nieuwe wijk is toch
ook weer zo vertrouwd.. een paar weken lopen en het is als vanouds. ;)

@slagvaardige
dat vind ik nou ook. lekker vroeg beginnen... uurtje of negen
het is voor mij meer een ochtendbaan . en pas na 11/ 12/ 13 uur beginnen
En afhankelijk zijn van wanneer anderen mijn post hebben voorbereid dat lijkt me minder. :(

Re: Leveren op sorteerdag

64
Je kunt Sandd en Post.nl niet vergelijken, ze werken anders en je weet waar je aan begint. Elk bedrijf heeft zijn voor en na delen.
Ik zou zeggen kies gewoon wat bij je past! Qua tijd bijv of welke reden dan ook.

Laat beginnen ze hier ook meestal na 12 uur bi Post.nl. Dan zijn de Sandd bodes al klaar. Met schooltijden prefereer ik Sandd, je bent klaar als je kinders uit school zijn.

Re: Leveren op sorteerdag

65
Ik lees jullie berichtjes graag, echter ik heb wel een opmerking over de looptijden.
Leuk natuurlijk dat je bij Sandd (vroeg) in de ochtend kan beginnen en vrij?? bent als de kids uit school komen.
Er staat wel tegenover dat als je bij PostNl klaar bent dat je dan ook klaar bent en niet nog eens thuis moet gaan sorteren.
Daar staat natuurlijk wel een vergoeding (zo noemen ze dat) tegenover, maar echt klaar ben je natuurlijk nooit.
Zo heeft elk bedrijf zijn voor en nadelen, Sandd bezorgers kunnen sorteren wanneer het jullie uitkomt (en droog), Postbezorgers mogen dit straks al lopend gaan doen ;)

Re: Leveren op sorteerdag

66
@88CE

als ik bij Sandd klaar ben met postlopen dan hoef ik thuis niet meer te sorteren.
dat doen we vooraf en niet achteraf. :D

maar voor postnl breken toch betere tijden aan zo te lezen?
de georoute wordt stopgezet of deels teruggedraaid.. en als de tests met postlopen en Onderwijl sorteren
opleveren dat het veel meer tijd kost... dan als het al op voorhand is geschied..

dan wordt het bij Postnl in de sorteercentra ipv al wandelende door de
postbezorger gedaan ,lijkt me een prima vooruitgang.

en dan alle h.a.h. naar alle folderorganisaties.. (Y)


dan ga ik nadenken over een overstap naar postnl als de hoeveelheid uren om te werken
nog steeds meer is als nu bij sandd mogelijk is. :mrgreen:
cron