Re: Post tassen

21
slagvaardige schreef:Ik zit ook op Bezorgersweb. Dat is een forum2go forum of zoiets. Ik neem aan dat ik de url kan geven? Is dat niet zo, dan moet je hem maar weer weghalen hoor Ief. En in dat geval sorry!!
Achja, de meeste mensen weten toch wel van het bestaan van bijde fora af. Alhoewel postbezorgers.org natuurlijk veel leuker is :) Ook was het andere forum in eerste instantie veel meer gericht op DHL, terwijl ik van het begin af aan alle postbezorgers met dit forum de kans biedt.

Re: Post tassen

22
Nou moet het niet gekker worden, chocomel zakjes! Goed voor je dorst onderweg en een smeerboel kado!

Maar dat klopt deze site is veel leuker en overzichterlijker dan die andere bezorgers site. Ook de kleuren vind ik niet prettig, maar ja wie ben ik.
Hier vissen we toch meer over Sandd vind ik! En algemenere info, nee ik blijf lekker hier!!!

Re: Post tassen

24
Geertjan schreef:
slagvaardige schreef:Ik droomde vannacht van zakjes met vloeibare chocomel die we rond moesten brengen. Mijn God, daar zul je er maar 900 van hebben!! :lol:
Gelukkig maar het was een droom. doet mij denken aan lekkende melk bekkers. En dan al m'n schoolspullen eronder.
In poedervorm kan het natuurlijk wel bezorgd worden. Evenals allerlei instand maaltijd.
Weet je wat het makkelijkst van alles is : alle post op een usb stick.

Re: Post tassen

25
ief schreef:
slagvaardige schreef:Ik zit ook op Bezorgersweb. Dat is een forum2go forum of zoiets. Ik neem aan dat ik de url kan geven? Is dat niet zo, dan moet je hem maar weer weghalen hoor Ief. En in dat geval sorry!!
Achja, de meeste mensen weten toch wel van het bestaan van bijde fora af. Alhoewel postbezorgers.org natuurlijk veel leuker is :) Ook was het andere forum in eerste instantie veel meer gericht op DHL, terwijl ik van het begin af aan alle postbezorgers met dit forum de kans biedt.
Helemaal mee eens....heb het andere forum even bekeken...dit forum is breder georiënteerd. (Y)
Maar af toe eens posten op verschillende fora kan erg verhelderend zijn. :shock:

Re: Post tassen

26
Wij zijn in november onze steunpuntadressen kwijt en ben nu al aan het denken...op welke manier kan ik zoveel mogelijk post in één keer meenemen, zonder dat ik naar het depot moet om te herladen.

Vindt dat PostNL wel mag gaan investeren in fietskarren. Een kar, die je achter je fiets "knoopt". :D
cron