Re: Post tassen

13
postbode21 schreef:@peter

Als je de sandd fietstas hebt kan je er zo,n 3 1/2 tot 4 kratten in kwijt. per keer.
.
Met een buitenwijk is het moeilijker herladen.. dat begrijp ik wel.
45 km... je krijgt van sandd een Km. vergoeding neem ik aan.
ws. verwacht men niet dat je het op de fiets doet..

postfiets halverwege je route stallen. 1x naar het midden rijden met de auto en vandaaruit je
post wegfietsen...

en als je het op dinsdag al niet redt, hoe doe je het dan op de vrijdag?

vandaag verwacht ik meer dan 160 kilo ... dat is dus 4 x uitrijden...
meestal rijd ik dinsdags 2 keer uit en vrijdags 3 keer. ;)

Ik doe alles op de fiets heb geen auto.
En op vrijdag heb ik altijd meer dat is normaal maar dan heb ik geen 1of 2 bundels over.

Re: Post tassen

14
Hallo, ik had een posttrolley van DHL. En nu dus van Sandd. Toen ik wist dat ik hem bij DHL moest inleveren ben ik er meteen achteraan gegaan om hem bij Sandd weer terug te krijgen. En ja hoor, dat is gelukt. Kreeg hem rond 20 mei op een donderdag en de vrijdag (in die week) had ik meer dan 900 poststukken. Wat kwam dat toch goed uit. A.s. vrijdag gebruik ik hem weer in de grootste binnenwijk want de stapels waren vandaag toch wat groot voor de fietstas. Heerlijk, dat wordt weer een lekkere wandeling. De kleinere wijk doe ik met de fiets want ik ga echt de hele Rijksweg niet lopen. Mijn man heeft 3 juni een verplichte roostervrije dag en die doet de kleine autoroute. Die andere, derde wijk, moest ik helaas inleveren want je mocht maar 2 wijken hebben. Baalde ik wel van. Vrijdag de 17e zou het ook wel een trolleyroute kunnen worden want dan staan er nu al 695 stuks en 70 kg op de planning. Dat kan dus nog oplopen voor het zover is. En nu is het a.s. vrijdag ook nog gaaf weer ook. Met zulk weer is het heerlijk om postbode te zijn en niet op een bedompt kantoortje te zitten. Al verdien je daar natuurlijk wel meer.

Re: Post tassen

17
postbode21 schreef:@slagvaardige


Goedemorgen slagvaardige, ik weet je wel weer te vinden ..
waar ik zit? thuis :lol:

heb je gelezen slagvaardige op het andere forum bij ""Postmarkt on Twitter "...
dat er een bestelling aankomt van 10.000 zonnebrandzakjes...?

@Marius
daar komen ze weer Marius, de aparte pakketjes.... ;)
Even een vraagje....op welke forums zitten jullie nog meer??

Re: Post tassen

20
Ik heb gelukkig nog niets gehoord van een zending van een ....aantal zakjes met vaag spul erin. Hoeft voor mij ook niet. Zeker niet bij de post. Ik werk niet voor de TNT. Die hebben dat spul van de C1000, Gamma en Karwei. Nou, die hoef ik echt niet tussen mijn post. Nee, doe die maar met Netwerk vsp en dat ik het op woensdag mag bezorgen. Hoef ik alleen een wijkje van 350 stuks te doen. En mocht Sandd zich zoiets in het hoofd halen dan op woensdag en een gave extra vergoeding. Want dan zijn het wel meer dan 900 woningen. Zo groot is dit dorp toch ook nog wel. Werkt die persoon soms stiekem voor de TNT (degene die de zakjes verwacht en erover meldde)? In dat geval kan ik een zucht van verlichting slaken. Zo niet. In welke plaats woont hij of zij dan?
cron