Re: weer een klacht...

131
Deezers schreef:(juist omdat Sandd maar twee keer bezorgd is het misschien voor veel bezorgers aanlokkelijk om alles op te sparen om maar één keer te hoeven lopen)
Dat zou alleen haalbaar zijn bij erg weinig post, en dat komt tegenwoordig niet vaak meer voor. Opschuiven tot de volgende bezorgdag betekent nog meer sorteer- en bezorgwerk.

Re: weer een klacht...

136
Ik heb het met mijn depotmanager er over gehad, te vroeg of te laat bezorgen. Wat mijn depotmanager betreft, kan te laat bezorgen niet, dit levert klachten op van de klanten. Te vroeg bezorgen, laat mijn depotmanager oogsluikend toe, omdat dit geen klachten opleverd.

Re: weer een klacht...

140
Interessante uitspraak bezorger

Je kan klagen om het klagen zelf of klagen dat een klacht niet word beoordeeld als klacht.
Lees het forum eens door, de meeste "klachten" zijn met een knipoog zelf op te lossen, het interessante hier aan is dan.
"Waarom niet met z'n alle aan de afspraken houden."
De vraag blijft dan, WIE houdt zich niet aan de afspra(a)k(en) ? (= je gelijk halen) :roll:

We blijven tenslotte Nederlanders :lol:
cron