Re: weer een klacht...

101
Ik heb de laatste weken al 2 keer gehad (voor hetzelfde adres) dat mijn retoursticker er af was gehaald en ik de post weer terugkreeg. Weer een sticker erop met de tekst "adres bestaat echt niet" en nu maar hopen dat ze me geloven en ik het niet een derde keer in mijn bakken krijg.

Re: weer een klacht...

103
Nee, ik zou de sticker maar over de zetcode heen plakken, dan kunnen ze de code niet meer lezen en dan moeten ze het (op de depot) op straat zoeken ;- )

En dan maar hopen dat de poststuk niet voor de derde keer in 1 van je bakken ligt..
ex Sandd Postbezorgster

Re: weer een klacht...

105
anneke schreef:Ik heb de laatste weken al 2 keer gehad (voor hetzelfde adres) dat mijn retoursticker er af was gehaald en ik de post weer terugkreeg. Weer een sticker erop met de tekst "adres bestaat echt niet" en nu maar hopen dat ze me geloven en ik het niet een derde keer in mijn bakken krijg.
(Y) ik ga meestal meteen de volgende dag bellen, en geloof me week later zie je het niet meer terug in je bakken (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: weer een klacht...

107
postgirl schreef:Het was een foutsortering, dus ik had er geen sticker erop geplakt en het gemeld.. Nu is die poststuk weer bij mij terechtgekomen, dus ik ga het weer ff melden bij mijn depothouder en ik ga het as dinsdag maar ff bezorgen.. ;)
Nu snap ik het na uitleg van depothouder..

Een foutsortering is wanneer een poststuk een andere wijkcode heeft.
Als een poststuk jouw wijkcode heeft maar is een andere straat dan hoort er een sticker op en kruis je reden 1 aan.
ex Sandd Postbezorgster

Re: weer een klacht...

109
Erg irritant
laatste paar dagen post van Nuon en diverse verzekerings-maatschappijen.
Huisadres klopt voor geen hout, naamgegevens wel.
Bijv. adres Breda moet geleverd worden Den Helder, stuurde ik ze eerst terug als verkeerd bij sorteren, nee Nico je moet op de code letten die onderin mee geprint is ???
Sorry hoor, dan moet ik nu dus kijken of het adres goed is, de naam er bij en of de code zou kloppen.
Laat die bedrijven lekker hun bestanden op orde maken en laat mij met rust.
Is geen onwil van me, verre van dat.
Eerst werd mij verteld "adres niet goed is retour" nu gooi ik ze in de bak "onbestelbaar"
cron