Re: aanlevering van post in vuile kratten

11
Oh ja, die haren van huisdieren was ik nog vergeten op te noemen. Kleine moeite om voor het inleveren de kratten even schoon te maken. Tenzij ze al vuil waren bij aanlevering, dan moet Sandd daar in het vervolg iets aan doen. Lijkt me wel zo sociaal om chauffeurs, sorteerders en andere collega's niet op te zadelen met jouw troep.

Overigens gaan de meeste bezorgers wél op een normale manier met de kratten om, zoals gewoonlijk is het een kleine minderheid die het voor de rest verpest.

Re: aanlevering van post in vuile kratten

14
Survivor schreef:.....dit keer trof ik levende maden in een krat aan...
Wat erg allemaal met die kratjes ; heb hier wel eens een stoffig kratje voorbij zien komen maar van binnen altijd keurig schoon. Maden op bankafschriften......en katten/honden haren , getver.

Jan begint over de buitenkant en het eindigt met maden a/d binnenzijde.....wat een zooitje.

Survivor :
Zou je volgende keer een FOTOOtje willen up-loaden (met de post erbij in natuurlijk) ;) laat maar zien !
Laatst gewijzigd door fredselekt op 06 okt 2015, 21:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Postbezorger Sandd

Re: aanlevering van post in vuile kratten

17
Dames en heren, met gepaste trots kan ik u melden dat het maden-mysterie is opgelost! Nee, de bezorger is geen slagert of vissert... Het was me onlangs niet opgevallen, maar toen ik maandag weer in zijn schuur kwam had hij de lege kratten naast een container voor restafval gezet. Vorige keer zijn er dus wat van die beestjes ontsnapt en in het bovenste krat van de stapel die ernaast stond gevallen.

Wat denken jullie: zal ik mijn naam nu al veranderen in Sherlock of moet ik eerst meer (post-gerelateerde) mysteries oplossen?

Re: aanlevering van post in vuile kratten

20
jandegraaf schreef:mijn coordinator heeft aangegeven dat er wat aan gedaan gaat worden maar dat is al een maand of twee geleden.
weet nu al dat we over een half jaar nog met deze smerige kratten zitten.
waar een bedrijf vuil in kan zijn.
ik heb op 22 sept. 2015 voor de eerste keer hier en bij Sandd een melding gedaan over vuile / smerige / gore kratten.
we zitten nu in maart en er is nog niets aangedaan .
vandaag bij mijn afmelding weer dit probleem aangekaart.
WAAR EEN KLEIN BEDRIJF GROOT IN KAN ZIJN .
denk er sterk aan om voortaan vuile kratten te gaan weigeren , jammer voor de chauffeur want die kan er tenslotte ook niets aan doen.
cron