Re: retourstickers/elastieken

2
Hmn..., wist niet dat dat zo was; ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat die zaken steeds via het depot werden geregeld...
In mijn eerste bezorgweek (nu een jaar geleden) kreeg ik alles binnen, behalve de stieken. Tja, we hadden gelukkig thuis nog wat liggen, maar de chauffeur wist ook nergens niks van...

Re: retourstickers/elastieken

3
ik weet niet beter dan dat je retourstickers en elastieken gewoon via de bezorgmanager kan bij bestellen, en dat dat dan de eerstvolgende keer meekomt met de postkratten. Dan zitten ze toch in de auto van de chauffeur? :?: :lol:
Dan zal ik er eens op letten, of dit zo is, wanneer ik weer materiaal bij moet hebben. al duurt dat wel een hele tijd, want ik had net een lading elastieken gekregen, met vorige week meer dan genoeg nieuwe retourstickers...
enne....in het kader van de opruiming, verzamel ik op de route nogal vaak, zeg maar rustig elke bezorgdag, elastieken, die andere bezorgers hebben achtergelaten :lol: lekker handig toch? ;)

Re: retourstickers/elastieken

4
ik bestel ze ook altijd via het depot en toevallig had ik donderdag met de chauffeur over elastieken en toen kreeg ik van haar nog een handvol kleine elastieken (die had ik heel weinig)
dat was dus voor het eerst dat het aan de chauffeur heb gevraagd.

Re: retourstickers/elastieken

6
klm999 schreef:hallo iedereen,

ik vindt het een belachelijke maat regel van sandd dat de chauffeur,s geen retourstickers en elastieken meer in de auto mogen hebben.
Ik had te weinig grote elastieken, en daarom vroeg ik vanochtend zo even aan de chauffeur, of hij nog grote elastieken bij zich had, en ik kreeg zo een groot aantal elastieken van de chauffeur. Hij heeft dus wel degelijk de materialen gewoon bij zich in de wagen. (Y)

Hier dus ook geen fratsen, dat je bij de chauffeur geen materialen kunt bijvragen.. (Y)

Re: retourstickers/elastieken

8
klm999 schreef:hallo iedereen,

ik vindt het een belachelijke maat regel van sandd dat de chauffeur,s geen retourstickers en elastieken meer in de auto mogen hebben.
had altijd stickers en elastieken in de wagen liggen, beetje extra service vanuit chauffeurs oogpunt ;)
cron