Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

31
nouja!!! werd dus net gebeld. er is dus idd iets mis gegaan wat weten ze nog niet moet worden uitgezocht maar de wagens gaan vandaag nog rijden en zijn voor 12:00 hier en dan moet het vandaag wel bezorgd????????????????? ik ga dat nooit redden heb ik ook aan de tel gezecht. ja werd er gezecht ervaring leerd dat het wel woord gered ik zo nou ik niet heb een kleintje en heb dus beperkt tijd. ja zei ze ik zie dat je vaak vroeg af meld ik zo ja maar dan heb ik de avond ervoor alles gesoorteerd dus dat ik me vroeg af meld komt om dat ik vroeg begin anders red ik het niet. nou moet ik het toch proberen en anders bellen?????? ben het heelemaal zat
en ben pissig. hoe moet ik dit nou weer doen?? ik vroeg nog mag het anders morgen bezorgd maar nee dat mocht niet moet vandaag????? als ik ene fout maak met bezorgen dan krijg ik een brief en een punt er af en een tik op me vingers enz enz maar als hun fout maken moet ik het ook oplossen das toch nie eerlijk he. man man wat een bedrijfvoering mensen wat moet ik hier nou mee??

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

34
heb met me man gebeld en die zij ook je moet gewoon afwachten hoe laat ze het komen brengen. soorteer het en dan kijken hoeveel tijd je nog hebt en ist telaat dan ist klaar dan leg je je fietstassen in de kelder je post in de kelder en dan leveren ze de sleutel maar in en dan ist klaar en wil hij niet meer dat ik bij sandd werk wand ze maken nu van hun probleem en hun fout de mijne en das niet eerlijk. mijn man zij ook je mag van mij niet savonds met de kleine van 5 de post gaan bezorgen dat vind hij niet verandwoord en dit is niet mijn fout dus moet sandd het op lossen doen ze dat niet dan is het klaar met sandd :'( pff mama mia kan mijn dag nog slechter vandaag. mijn god

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

35
Ik heb dat ook een keer gehad. Ik had de post wel op tijd, maar het was vreselijk slecht weer. Windkracht 10 en hagel en alles. Ik moet 20 minuten fietsen van en naar mijn wijk. Heb toen gebeld dat ik het niet afkreeg. En dat de post zo kleddernat werd en het klachten zou gaan regenen. Mijn coordinator vond het ook niet verantwoord meer en heeft in overleg met mij besloten dat ik de post de volgende dag mocht afmaken. Nooit meer iets van gehoord.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

36
patrick41 schreef:dat vind ik raar dat je alles nog moet bezorgen vandaag,ik heb gebeld en alles wat ik niet afkrijg mag ik morgen bezorgen

ja ik vind ook gewoon erg raar. en ze zij ook ja het is veel post wat je krijgt ook nog ik zo ja dus dat red ik niet heb nu zo de nijging om te zeggen weetje bezorg het me maar niet ik neem perdirect ontslag. ik had zo veel plezier in me werk voor heen en das nu allemaal in een klap weg. ze komen me geen meter tegemoed in iets wat hun eige fout is ik kan wel janken ik werk er nog niet zo lang maar werk altijd goed en optijd ik ben altijd voor 12 uur klaar en afgemeld ook vanwege mijn dochter en nu woord ik zo behandeld. net of het mijn schuld is.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

37
post net bezorgd 712 stuks totaal 59,3 kilo dus is aanzienlijk meer heb normaal maar +- 30 kilo. het zijn nu dus 7 kratten en die moet ik dus nu nog soorteren en bezorgen dit red ik nooit. er woord 4:19 voor gerekend om te bezorgen dit kan niet waar zijn. en de bestuurder zij dat ik de eenige was waar dit bij was voor gevallen vandaag. heel raar allemaal
ik ga nu sorteren en zie wel hoe laat ik klaar ben maar ik weet nu al dit ga ik niet kunne bezorgen vandaag dit kan niet mee in 1 x op de fiets en ik ga ze gewoon bellen straks wand dit is belagelijk

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

39
Desiree1981 schreef:post net bezorgd 712 stuks totaal 59,3 kilo dus is aanzienlijk meer heb normaal maar +- 30 kilo. het zijn nu dus 7 kratten en die moet ik dus nu nog soorteren en bezorgen dit red ik nooit. er woord 4:19 voor gerekend om te bezorgen dit kan niet waar zijn. en de bestuurder zij dat ik de eenige was waar dit bij was voor gevallen vandaag. heel raar allemaal
ik ga nu sorteren en zie wel hoe laat ik klaar ben maar ik weet nu al dit ga ik niet kunne bezorgen vandaag dit kan niet mee in 1 x op de fiets en ik ga ze gewoon bellen straks wand dit is belagelijk
Er zit waarschijnlijk ook zo'n lading hard kartonnen enveloppen van de Postcodeloterij bij. Die wegen nogal wat!

In die 4:19 zit helaas ook het sorteren waarvan Sandd tegenwoordig vindt dat je 444 stuks per uur kunt doen.
Dat lukt natuurlijk nooit als er veel verschillende formaten in de post zitten.

Ik snap volledig dat er weer een oproep in mijn krat zat om te helpen met een extra wijk.
Zogenaamd omdat Sandd het zo druk heeft, maar waarschijnlijker omdat er bezorgers weglopen.

Re: post nog niet bij me thuis bezorgd?????

40
ja ik red het echt niet. ben ook verdrietig over hoe het allemaal gaat. nee ze gaven geen reden ze zijden door de een of andere reden heb je je post nog niet en ook de bestuurder kon me er geen geven die zij ook dat het een zooitje is bij sandd en dat er belagelijk veel post retour is gekomen ook dus gaat niet goed daar. ik zit er heel erg aan te denken maar een einde temaken aan mijn postbode zijn. als ik er nu nog maar net werk en heb er nu al zo veel stress en gezeur van en ze doen nu al zo in deze cituatie dan heb ik geen vertrouwen in en het heeft mijn plezier voor dit werk ook compleet ontnomen. ook de onwil om me te gemoed te komen in ene fout die hun gemaakt hebben doet me gewoon erg twijfelen of dit wel is wat ik wil. erg jammer wand ik vond post lopen wel altijd erg leuk.
cron