Re: Reclame

11
De SANDD Selekt enveloppen zorgen er feitelijk voor, dat wij reclame voor meer dan één bedrijf per envelop verspreiden.
Als het initiatief slaagt en ze bijvoorbeeld 8 bedrijven in één envelop stoppen, dan bezorg je straks 100 Sandd selekt enveloppen, waar je vroeger betaald had moeten worden voor 800 poststukken.
Misschien trekt Sandd zo meer postvolume aan, maar ik vermoed dat onze verdiensten er juist door afnemen.

Re: Reclame

14
Hoor net op de radio dat Neckermann Nederland failliet is.
Vanmorgen heb ik nog rekeningen voor ze bezorgd van mensen die op afbetaling kopen.
Vroeger bezorgden we vele dikke gidsen voor ze.
Ineens stopte dat en daar is niks voor in de plaats gekomen.
Geen enkele reclame meer om het bedrijf op de kaart te zetten.
Wehkamp adverteert heel succesvol op tv en radio.
Zo zie je maar dat reclame toch wel nodig is om je bedrijf bekendheid te geven.

Re: Reclame

15
Carla41 schreef:@Redsquirrel

of het is ongeadresseerde geweest, die wij sowieso niet bezorgen en wordt nu deels,
geadresseerd.
in dit geval levert het ons juist werk op. :D
Nee, kijk maar welke logo's er op de enveloppen staan.

Re: Reclame

16
Dat heb ik ook gehoord Doro. En ik ken die dikke boeken van Neckermann nog wel. Die bezorgden we bij Selektmail al. En dan zei ik van te voren: 'alle honden de kamer in want ik kom eraan'. En dan hoorde ik wel eens zielig geblaf omdat er nog een vlak achter de deur stond en een Neckermann op zijn kop kreeg. De Wehkamp had vroeger overigens ook van die dikke boeken en nu maken ze alleen nog maar reclame op t.v. en de pakjes worden door Selektvracht bezorgd. Ja, alles verandert in de loop der tijd. Wehkamp doet het nog steeds goed. Die is kennelijk goed met de tijdgeest meegegaan.
cron