post achter slot bij sandd

1
Beste Sandd bezorgers,

Ik zou graag eens willen weten hoe de bezorgers van Sandd er over denken dat bij het aanleveren van de post, de post in een afgesloten ruimte moet worden geplaatst als je niet thuis bent bij aflevering. Graag jullie mening hierover?
Laatst gewijzigd door ief op 29 mei 2010, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: VOLGENDE KEER GRAAG NIET ALLES MET HOOFDLETTERS SCHRIJVEN

Re: post achter slot bij sandd

2
Daar is wat over te zeggen..Er is mij ooit gezegd, dat evt. iets met de chauffeur geregeld kan worden dat hij evt. een sleutel krijgt van bv. de schuur... :?
of dit een goede oplossing is weet ik ook niet... :?: :?

Alleen gaat dit voor mij niet op, want ik zorg dat ik altijd ben wanneer de chauffeur komt. Ik weet nu precies op welk tijdstip hij komt, en met een marge daarbij op geteld, is dat tot nu toe altijd uitgekomen. Makkelijk plannen zo. (Y)

Re: post achter slot bij sandd

3
Bij dhl is een niet afgesloten schuur blijkbaar ook goed, zelfs een afdakje was voldoende kan ik mij herinneren van het eerste gesprek. Maar bij mij dus een niet afgesloten schuur, wel zo makkelijk. De post is er niet altijd om hetzelfde tijdstip en ik ben zelf dan ook vaak niet thuis.

Re: post achter slot bij sandd

4
Bij mij is het eigenlijk nog niet voor gekomen dat het buiten moest blijven staan. Misschien een enkele keer als ik mij dochter naar school moest brengen. Nooit langer dan hooguit 10 min. Ik zorg dat ik altijd weer direct naar huis ga. Omdat er toch wel veel kleine kinderen bij ons in de wijk wonen, dan weet je maar nooit. Daar waag ik het maar niet op.
Straks zie je allemaal kleine vliegtuigjes langs komen, dat is ook niet de bedoeling. :lol:

Re: post achter slot bij sandd

5
Vanuit bezorgersoogpunt is het natuurlijk lastig dat je thuis moet zijn als de post gebracht wordt, of dat de post in een afgesloten ruimte gezet moet kunnen worden.

Maar vanuit de geadresseerden gezien is het eigenlijk niet meer dan logisch. Als de post gewoon voor de deur staat, kan iedereen die bekijken en/of meenemen. Bij de in andere draadjes genoemde Klingel enzo geeft dat niet zo veel, maar als daar post bij zit van banken of verzekeraars... Ik zou het zelf ook niet prettig vinden als iedereen zomaar mijn bankafschriften mee kan nemen.

groetjes, wandelaar

Re: post achter slot bij sandd

6
@klm999 post achterlaten in een afgesloten ruimte?
nee, daar stel ik geen eigen ruimte voor beschikbaar!

sandd moet zelf maar een afgesloten containerbak leveren om de post in achter te laten. OF:
sandd moet kunnen garanderen in een tijdspanne van 2 uur (bijvb. tussen 12 -2) de post aan te leveren.
en dan zorg ik ervoor dat er iemand aanwezig is om de post aan te nemen.
het is in eerste instantie een zorg van Sandd en niet van de verspreider.

ik zou trouwens ook niet willen dat mijn Ing post bij iemand voor de deur onbeheerd staat. :x
ook de tnt komt ervan terug om post bij seniorenflats onbeheerd alvast in de hal te zetten.
en zet het tegenwoordig weg bij afgesloten bergingen, waar de postbezorger een sleutel van heeft,
omdat het gebeurde dat senioren die de post de gehele dag in de hal zagen liggen, de zakken zelf maar
gingen verdelen en rondbrengen :lol:


tot nu toe blijven ze van Sandd binnen een marge van 1 1/2 uur , dus heb ik niet te klagen.
maar ik kan me ook voorstellen dat de chauffeur afspreekt je te waarschuwen een 15 minuten voor hij bij je voor de deur staat
via een sms of iets dergelijks.
;)

Re: post achter slot bij sandd

7
postbode21 schreef: sandd moet zelf maar een afgesloten containerbak leveren om de post in achter te laten. OF:
sandd moet kunnen garanderen in een tijdspanne van 2 uur (bijvb. tussen 12 -2) de post aan te leveren.
en dan zorg ik ervoor dat er iemand aanwezig is om de post aan te nemen.
het is in eerste instantie een zorg van Sandd en niet van de verspreider.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Bij mij komen ze ook in een marge van anderhalf uur doorgaans de post brengen, en dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn. Dit gaat tot nu toe goed, dus ik heb ook geen klagen.
Maar een sleutel afgeven zodat ze het in de schuur kunnen zetten, zou ik overigens niet gauw doen...
afgesloten kratten met een sleutel lijkt mij misschien wel eens een idee....Dan kan ook niet iedereen in de post of op de bezorgbonnen gluren... 8-)

Re: post achter slot bij sandd

8
Bij mij was het afdakje naast het huis prima, de schutting zit niet op slot. Maar de chauffeur komt op wisselende tijden dus ik kan er niet voor thuis blijven.
Zo voor de deur zetten vind ik geen optie, maar zo uit het zicht moet het kunnen. Of en dichte containerbak van Sandd is ook een goeie optie. Maar dan gelijk een hele grote, zodat de post van DHL en VSP er ook in kunnen, anders heb ik straks 3 bakken :)

Re: post achter slot bij sandd

9
Ik vind ook dat Sandd daar zelf voor moet zorgen. meestal ben ik wel thuis... maar als het extra druk is is de chauffeur toch wel een poos later. of soms heel vroeg.
en ze maken zelf ook wel eens een foutje hoor! zo was ik in de voorjaarsvakantie in Duitsland, netjes doorgegeven, werd ik gebeld of het klopte dat de post bij mij was afgeleverd... haha dat wist ik niet ik was op vakantie. Stond het dus buiten (in de regen!). En ze belde dus dinsdag... gelukkig had de buurvrouw de post bij mij binnen gezet maar ik vind dit echt slordigheid van Sandd!

gr Lucie
cron