huis-aan-huis mailing

1
Hey,
Ik kreeg zojuist bij de post een pakket flyers die ik huis-aan-huis moet verspreiden samen met de post. Behalve dus waar een ja/nee of nee/nee sticker op zit.

Maar ik vroeg me af he, hoe doen jullie dat met noteren op het werkbriefje: noteren jullie gewoon alle stops (bij mij 360), ongeacht of er aan het eind folders overblijven ivm die ja\nee stickers, of brengen jullie ze eerst rond en tellen daarna hoeveel er over is gebleven en schrijf dan het aantal op dat je hebt bezorgd? Wat is gebruikelijk om te doen?

Ik zou zelf gewoon 360 opschrijven, ze kunnen dat moeilijk controleren hoeveel huizen een ja/nee sticker hebben toch.. en je krijgt 4 cent per bezorgadres stond erbij, dus hoe meer je opschrijft hoe meer je verdient, dacht ik zo.

Heeft iemand hier al eens ervaring mee gehad, hoe dat moet?

alvast bedankt!
Gooit de postbode een brief in de bus, zegt de buschauffeur 'wat moet ik daarmee?'

Re: huis-aan-huis mailing

4
Bij Postservice heb ik nooit huis aan huis flyers gezien. Ze hebben ze wel, maar die worden door een aparte groep mensen, niet de bezorgers, bezorgd. Ik heb ze een keer zien lopen en je kunt je daar via de site voor opgeven. De bezorgers krijgen ze echter niet. Ik weet wel dat Janny ook af en toe hah had en die bezorgd volgens mij ook voor Metropost.

Re: huis-aan-huis mailing

5
Ik zou ze best bij de post willen hebben af en toe. Dan gaan ze in een moeite mee. Ik denk dat ik het ook zoals jij zou doen @Mademoiselle. Ik neem aan dat ze niet weten wie een sticker heeft. Als je dat van te voren uit zou moeten zoeken.. En anders tellen hoeveel je er over hebt en dat van dat aantal aftrekken. Weet je hoeveel je er bezorgd hebt en wat je extra verdiend hebt.

Re: huis-aan-huis mailing

6
nou, ik heb ze inmiddels allemaal verspreid, op een paar na en die doe ik weer mee terug met de koerier. Dan schrijf ik gewoon op wat ik heb bezorgd, dat leek me het eerlijkst :)
Gooit de postbode een brief in de bus, zegt de buschauffeur 'wat moet ik daarmee?'

Re: huis-aan-huis mailing

7
Klopt dat hebben we wel eens flyers erbij, Metropost doet dat. Geloof Twenteplein flyers deze keer? Hadden we al vaker gehad en je doet ze of apart of erbij als je post loopt , ik loop bepaalde straten wel apart omdat ze nogal groot zijn dan met flyers. Je telt ze inderdaad en schrijf je op de aantallen met flyers erachter geschreven in kolom diversen.
cron