Re: weer een klacht...

31
@Marius
dhl houdt op te bestaan, dus zal dat navigatie systeem er wel niet komen.
wij mogen bezorgen tussen 8 - 18 uur marius.
ik doe het nooit onafgebroken. ik ga er zo een 2 uurtjes tussenuit.
je mag je skeelers wel onderdoen, het lijkt wel bijna huis aan huis deze keer :P

als je niet meer verschillende postbedrijven hebt gaat het sorteren veel sneller.
merk je dat dan niet op de maandag/ vsp is toch maar 1 keer...in de week.

je hoeft niet alles uit je hoofd te leren.
je werkt 1 keer op de computer jouw ideale looproute uit en zo sorteer je het ook weg.
simpel blijven denken.

@Slagvaardige,, Marion mooie naam, ik vind al de bijnamen wel leuk , je gaat er zo iemand bij denken
en de werkelijkheid kan heel anders zijn :)

Re: weer een klacht...

34
Wij zijn laatst ook gebeld met een klacht. iemand had geklaagd dat hij een brief van de Postcode Loterij had gekregen die een maand oud was. De depotmanager vroeg waarom wij die brief zo lang hadden bewaard!!!! Alsof wij post zouden bewaren om een paar weken later te bezorgen?
Misschien moeten ze eens bij zichzelf kijken. We haddan afgelopen maandag 160 blauwe enveloppen van een andere wijk erbij zitten. Of zou dit ook onze fout zijn?

Re: weer een klacht...

36
Marius schreef:
Ik las trouwens dat DHL van plan was om een soort van navigatie systeem in te voeren dat elke postbezorger moest meenemen, en in elke wijk bij 5 verschillende poststukken op de knop moest drukken, zodat het systeem kon zien waar je was en hoe laat...
Ik denk dat je dit gelezen hebt in een stukje op een forum wat al minstens 2 jaar oud is.In Rotterdam is ongeveer 2,5 jaar geleden een proef gedaan met de PROMOFOON dit was inderdaad een soort mobiele telefoon, die je op bepaalde coordinaten je aanwezigheid registreerde, doordat de techniek het liet afweten is deze proef vroegtijdig stop gezet. En nee, Sandd gaat hier zeker niets mee doen.

Re: weer een klacht...

37
Marius schreef:Vandaar dat jij niet onder je echte naam post? ;-)

Naam of alias ? Is toch niet belangrijk.. ik kan toch zo je IP adres ook zien, een beetje googlen en op bepaalde sites zoeken, en je weet zo op welk adres het IP adres geregistreert staat, dan is het ook eenvoudig om te weten wie er op dat adres woont.

Re: weer een klacht...

39
monterotondo schreef:Wij zijn laatst ook gebeld met een klacht. iemand had geklaagd dat hij een brief van de Postcode Loterij had gekregen die een maand oud was. De depotmanager vroeg waarom wij die brief zo lang hadden bewaard!!!! Alsof wij post zouden bewaren om een paar weken later te bezorgen?
Misschien moeten ze eens bij zichzelf kijken. We haddan afgelopen maandag 160 blauwe enveloppen van een andere wijk erbij zitten. Of zou dit ook onze fout zijn?
inderdaad... bewijs het maar...
ik denk dat je een zeer goed punt hebt!
De volgende keer dat ze mij bellen om te zeggen dat ik iets niet heb bezorgd, dan zeg ik gewoon: Dan heb ik het dus gewoon niet gekregen! Niks geen: ik weet het niet, of ik kan het me niet herinneren.. nee.. niet bezorgd? dan heb ik het gewoon niet gekregen! En anders bewijs je maar het tegendeel!
We gaan de zaken eens omdraaien! ;-)

Re: weer een klacht...

40
monterotondo schreef: Misschien moeten ze eens bij zichzelf kijken. We haddan afgelopen maandag 160 blauwe enveloppen van een andere wijk erbij zitten. Of zou dit ook onze fout zijn?
Hoi, ik ga ervan uit dat je direct hebt gebeld om dit te melden ? Ik ben benieuwd of ze die 160 enveloppe bij je opgehaald hebben en naar de juiste bezorger hebben gebracht ?

Dus eigenlijk heb ik twee vraagjes aan je ; Heb je dit zelf direct gemeld ? Zo ja, zijn ze de foutsortering ook direct op komen halen ?
cron