Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

62
Ik werd vandaag plotseling gebeld door Sandd. Ze hebben blijkbaar problemen met de leverancier. Zat al 2 maanden op een cadeau te wachten. Had wat moois besteld voor mijn vader. Kon hij het makkelijk meenemen naar het ziekenhuis.
Dus geen spel voor mijn vader. Heb maar mooi de Bikkels terug laten storten.
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

64
Ton schreef:Ik heb een tijd geleden een boormachine besteld van mijn Bikkels.
De bijgeleverde afleverbon geldt als garantiebewijs werd mij verteld,
mocht er een probleem ontstaan binnen de garantieperiode dan regelt Sandd dat met de leverancier.

Bezorgrster: Ik verwacht dan ook dat je een nieuw tosti-apparaat zult ontvangen.
Ja, ik heb te horen gekregen, dat ik een nieuwe krijg. (Y)
Kunnen we weer lekkere tosti's eten. :lol:

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

65
anne schreef:Ik heb net ook weer een bestelling gedaan van diverse huishoudelijke artkelen. 8-) Ik zie ze wel komen over een tijdje.. ;)
Die is grappig!! :lol: :lol: :D

ik had vorge week even gebeld met het bedrijf waar de artikelen vandaan komen, of de bestelling wel goed is gegaan, omdat er tot nu toe helemaal geen bikkels waren afgeschreven en ik wel eind oktober een orderbevestiging had ontvangen.
Ja eh...heel stom...eerst na de bestelling gingen de bikkels eraf, en een paar dagen later stonden die er weer bij op.
:? :lol:
Daar zeiden ze dat het wel degelijk is binnengekomen, en de bestelling verwerkt wordt.

Wat blijkt nu? mijn bezorgmanager belde mij net, dat de bikkelbestelling is binnengekomen, en dat de artikelen door mijn bezorgmanager worden afgeleverd bij mij. We hebben al een afspraak gemaakt, zodat ik thuis ben. Het grappige hierbij is dus, dat ik nu wel de cadeaus krijg, maar dat naar het lijkt, het forse aantal bikkels er niet is afgegaan. :lol: :lol:
Mijn bezorgmanager vond het verstandig dat ik even de eerstvolgende maandrapportage afwacht, omdat er eind vorige maand ook een storing in de bikkelverwerking was; is het er dan nog niet af, dan heb ik supergeluk, en kan ik nog weer wat anders uit gaan zoeken. :lol: :lol:
Ach, een meevaller in dure tijden mag ook wel eens, nietwaar? ;)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

67
Ik heb dus vanmiddag, tijdens de Sanddbijeenkomst mijn bikkelbestelling meegekregen, en nu is dus zoals ik al zei, het aantal bikkels niet afgeschreven, maar ik heb wel de bestelling gekregen, goed voor bij elkaar 13.000 bikkels :lol:
kan ik dus mooi opnieuw weer gaan bestellen haha.
"Foutje van de zaak in uw voordeel" ;)

Re: Spaarsysteem Bikkels bij Sandd

69
slagvaardige schreef:Haha Geweldig @Anne!!! Het mooie is dat je nu wel het cadeau en dan ook nog een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor weer iets anders. Scheelt toch mooi in deze dure tijden! :lol: :mrgreen:
En nu geen slapende honden bij Sandd wakker maken he? :lol:

ik kijk wel uit. Ik ga gewoon weer iets nieuws uitzoeken (Y) :lol:
cron