@Carla41Carla41 schreef:@opdedeurmat
In elk geval kon ik voor dat geld geen moeite doen om de blauwe enveloppen droog te houden vandaag
@slagman
de tussentijdse verhoging per 1 mei heeft dan toch geen betrekking op het wettelijk minimumloon maar is
een aanpassing vanuit sandd van de vergoedingen?
Ik vind dat je je klanten nooit mag duperen over jouw conflict met je werkgever, dus ik probeer wel zo goed mogelijk mijn klant (de ontvanger van de post die aan mij is toevertrouwd) te bedienen. Al kan ik me voorstellen dat je vanuit frustratie minder zorgvuldig wordt en daar (stiekum) je opdrachtgever de schuld van geeft. Helaas wordt het 'drama' daar alleen maar groter van en leidt het niet tot verbetering van je situatie. Klachten over jouw werk kunnen het voor jezelf alleen nog maar erger maken.
Ten aanzien van de vergoedingen heb je helemaal gelijk. De verhoging van het wettelijk minimumloon komt hier overheen.