Re: TELEFOONGIDSEN

2
nee hoor als de gidsen bezorgd worden zijn er altijd mensen die een andere regoigids willen werden vroeger door selecktmail bezorgd en nu door sannd vroeger werden de gidsen standaard bezorgd door selecktmail hadden er dan altijd rond de 1800 stuks

Re: Telefoongidsen

3
Die dingen worden hier door Gicopost bezorgd. Nu krijg ik, met dit weer, wel spijt dat ik me weer al te enthousiast heb opgegeven. Ze zouden eerst begin januari komen (was dat maar waar; toen waren de straten nog o.k.) maar dat is later geworden omdat een fabriek of drukkerij failliet ging. Mogelijk komen ze volgende week. Hopelijk is dan de sneeuw flink minder of liefst helemaal weg. Misschien kan ik volgend jaar de andere wijken bij mijn collega's van Sandd laten onderbrengen. Ik zal ze dan eens aardig aankijken of ze zin hebben. Zij ook geld en ik een heleboel gidsen minder. Die dingen wegen retezwaar. Dan hoef ik misschien alleen mijn Sanddwijk nog maar te lopen.

Re: Telefoongidsen

6
Volgens mij worden deze bij ons in de stad door een aparte dienst bezorgd.

Ik heb ze het hele jaar niet gezien bij mijn post. Ik heb wel een Telefoongids/Goudengids van 2012-2013 liggen hier, maar die is al een paar maanden geleden bezorgd. En niet door Sandd/Postservice.

Ik zou ze best willen bezorgen. Maar dan wel in een aparte order (met veel poen in het vooruitzicht) in het voorjaar. Of ergens in september dan uiterlijk. Liefst eerder.

Ik geloof dat Marius wel eens met deze dingen gelopen heeft. Hij moest zich bij een of andere organisatie daarvoor opgeven. En als mensen dat geval niet wilden ontvangen, moesten ze zich uitschrijven daarvoor.

@Postbode7, ik zal voor je duimen. Ik hoop dat de gidsen nog even wegblijven en als je ze moet lopen dat dat dan zonder sneeuw en ijs (gladheid) is.

Jullie krijgen er toch wel een extra centje voor he? Ja die tijd met Selektmail kan ik mij nog heel goed voor de geest halen. Wij liepen ze in juli t/m het jaar 2007 of zo. Toen was het afgelopen. Ik kon toen een trolley lenen. De kids gingen mee en als wij liepen, gingen zij van speeltuin naar speeltuin. Die wijk waar ik liep, was het vergeven van de speeltuinen. :) Zo konden mijn man (die hielp) en ik hen goed in de gaten blijven houden.

Re: Telefoongidsen

7
slagvaardige schreef:Ik geloof dat Marius wel eens met deze dingen gelopen heeft. Hij moest zich bij een of andere organisatie daarvoor opgeven. En als mensen dat geval niet wilden ontvangen, moesten ze zich uitschrijven daarvoor.
Ja dat klopt. Een paar maanden geleden ging de bel. Er stond bezorger van de gids voor de deur en die zei dat zij de gids in onze brievenbus had gedaan en onze nee-nee sticker te laat had gezien.

Ze vroeg daarbij of ze de gids terug kon krijgen.
ex Sandd Postbezorgster

Re: Telefoongidsen

8
Vreemd postgirl, de GoudenGids/Telefoongids moet in alle brievenbussen worden bezorgen, ongeacht de sticker die er op zit, dus ook bij de NEE/NEE-sticker. Alleen als je je afmeld krijg je 'm niet ...
Ja , wij lopen ook die Gids, al een jaar of 8, 9 ....
De laatste jaren valt onze vakantie precies midden in de bezorgperiode ...
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat ... Vakantie is al geboekt, zal één dezer dagen wel weer een brief krijgen of we willen lopen ...
Groetjes, Annelies

Re: Telefoongidsen

10
Ik kreeg een paar jaar geleden een brief in de bus (ik denk iedereen in mijn straat) met de vraag of u gids wilt bezorgen.
Carla41 schreef:@Annelies

waar kan ik me opgeven om de GoudenGids/ Telefoongids te lopen?
en krijg je er goed voor betaald?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
ex Sandd Postbezorgster
cron