Re: Overgaan naar Sandd

32
In het rapport van de Univ. van Amsterdam werd uitgegaan van het sorteren en bezorgen van tussen de 112 en 122 poststukken per uur indien je dan uitgaat van 122 poststukken dan zou je een gemiddelde moeten krijgen
van 8 cent dat betaald Sandd niet
minimumloon =9.13 + 8 % = 9.86

Re: Overgaan naar Sandd

33
@willywal

Je gaat uit van een 36 urige werkweek... bij 9.13 euro per uur. :?:
Het minimumloon is bij een 40 urige werkweek ( 8.22 euro) + 8% = 8.87
in de vorige cao tussen nieuwe postbedrijven en vakbonden werd gesproken over
een 40 urige werkweek als maximum.

als we die 8.22 zouden verdienen + vakantiegeld zou er al een hoop verbeteren :!:

Re: Overgaan naar Sandd

34
Dat vind ik dan onjuist de gemidelde postbezorger werkt minder dan 20 uur en zeker geen 36 uur, dan komt 36 uur
daar het kortste bij. dat lijkt me logisch
maar ik ben het wel met je eens, de vakbonden en WPN hebben een onderhandelingsresultaat wellicht staat daar iets in over de systematiek van berekenen van je uren en zo cerficiteringsinstituut?
Als je het over een cao hebt dan praat je sowieso over 9.86 euro anders ga je tegen de wet in bij een contract van 4 tot 14 uur

Re: Overgaan naar Sandd

35
Ben het wachten op antwoord van Sandd beu.
Bijna 3 jaar heb ik post voor dhl gelopen.Heel veel ervaring opgedaan en het werk serieus genomen.
Zo juist heb ik online bij TNT post mezelf aangemeld.Binnen 5 dagen bellen ze voor een afspraak.
Valt het jullie ook zo op dat heel veel vrouwen dit werk doen?
De meest fanatieken zijn vrouwen bij ons depot.
Ik vind het echt rot voor al die depothouders. Zij zijn echt de dupe.
Laatst gewijzigd door Doro op 12 apr 2011, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Overgaan naar Sandd

36
@Willywal

het gaat toch echt om wat er in de nieuwe cao komt te staan.
Lees de tekst van de cao op het bezorgersforum = door... daar heb ik het vandaan.

dat het jou aangenamer is te praten over 9.86 dat wil ik ook hoor.
maar is niet zo realistisch (volgens mij :roll: )

maar ik gun je graag het voordeel van de twijfel!!
mischien zijn er wel anderen op dit forum die hier meer kennis van hebben?

Re: Overgaan naar Sandd

37
Klopt TNT heeft juist graag vrouwen en dat valt mij hier ook op, de zaterdagen zie je vaak studenten lopen.
Ik heb ook al gesolliciteerd maar de t ijden waren zo ongelukkig mbt basisschooltijden dat hij mij het af heeft geraden het te gaan doen. Hoe graag ik ook wilde en ik moet hier nog paar jaar mee wachten ivm de schooltijden dus!

Re: Overgaan naar Sandd

38
postbode21 schreef:@willywal

Je gaat uit van een 36 urige werkweek... bij 9.13 euro per uur. :?:
Het minimumloon is bij een 40 urige werkweek ( 8.22 euro) + 8% = 8.87
in de vorige cao tussen nieuwe postbedrijven en vakbonden werd gesproken over
een 40 urige werkweek als maximum.

als we die 8.22 zouden verdienen + vakantiegeld zou er al een hoop verbeteren :!:
Ja dat. Minumum uurloon 2011 voor 23 jaar en ouder 8,22. Meer valt er denk ik niet te verwachten.
Waar ik bang voor ben is dat men dan ook bij Sandd met normtijden zal gaan werken zodat we er per saldo nog niet mee opschieten.

Re: Overgaan naar Sandd

39
Daar ben ik het mee eens, mijn uitgangspunten zijn dan ook het SEO van 122 tot 122 poststuken en daar kun je dan een gemiddeld bedrag per poststuk van verwachten, rekening houdend met het aantal poststsukken per huis.
ik heb inderdaad een fout gemaakt het uurloon is 8.22 + 8 % = 8.87
Op de Side van Sandd staat dat er het minimumloon betaald wordt plus vakantietoeslag, dit is onzin omdat te noemen voor een cao dat is zo geregeld dus geldt het oo voor de OvO het probleem is inderdaad van hoeveel oststukken (gewicht
omvNG) GA JE DAN VANUIT IK GEEF Alleen een richting aan

Re: Overgaan naar Sandd

40
ik ben 1 maart begonnen met dhl post te bezorgen.toen ik hoorde op dit forum dat dhl door sandd overgenomen werd.Heb ik meteen sanddpost gebeld en ze hadden meteen een wijk voor me.

Ik heb hier volgens mij heel veel geluk mee gehad en ik ben blij dat ik gebeld heb anders had ik nu niets meer gehad.
cron