Re: Overgaan naar Sandd

11
ben ook gebeld door sandd, mijn eigen wijk was bezet,we kennen diegen die hier loopt.de industrie wijk was wel nog vrij,maar die is niet rendabel,daar krijgen ze ook bijna niemand voor.
ook met de bezorging thuis had ik wat problemen,ik wil niet gebonden zijn aan tijd en een sleutel afgeven doen we ook niet. de buren lastig vallen met mijn werk wil ik ook niet. op het laatst kon ik de post zelf afhalen in margaten, zover gingen ze. maar we zien er vanaf.
ik stop er mee
fijn weekend

Re: Overgaan naar Sandd

12
ik doe post voor sandd vsp en dhl allemaal in het zelde dorp dat in de toekomst (dhl wordt overgenomen door sandd) in 2 wijken gesplits zou gaan worden. Heb nog niks gehoord van sandd of ik een wijk wil afstaan. Word dan wel heel veel post omdat de donderdag en vrijdag al zowieso veel is en als ik dat dan ook nog eens op 1 dag moet bezorgen. :?

Ik doe de post in de gemeente cranendonck. Dit ligt bij Weert in de buurt.

Re: Overgaan naar Sandd

16
ief schreef:Werd vandaag weer gebeld door dezelfde jongen van het call center, dat ik toch langs moest komen bij een bijeenkomst als ik op de actieve wachtlijst wil komen. Id en bankpas meenemen.
Dat is toch mooi Ivo!

Ik heb nog helemaal niks gehoord :? Kan dat komen dat hier de Sandd post wordt uitbesteed aan een lokaal postbedrijf :?:

Dat bedrijf heeft me in februari laten weten, dat ze wel extra bezorgers nodig hadden als de NMa goedkeuring zou geven. En de enquete van Sandd zelf heb ik ook ingevuld... Nou ik wacht maar af.. Wil er eigenlijk wel mee door...

Re: Overgaan naar Sandd

17
bezorgertje schreef:
ief schreef:Werd vandaag weer gebeld door dezelfde jongen van het call center, dat ik toch langs moest komen bij een bijeenkomst als ik op de actieve wachtlijst wil komen. Id en bankpas meenemen.
Dat is toch mooi Ivo!

Ik heb nog helemaal niks gehoord :? Kan dat komen dat hier de Sandd post wordt uitbesteed aan een lokaal postbedrijf :?:

Dat bedrijf heeft me in februari laten weten, dat ze wel extra bezorgers nodig hadden als de NMa goedkeuring zou geven. En de enquete van Sandd zelf heb ik ook ingevuld... Nou ik wacht maar af.. Wil er eigenlijk wel mee door...
Ja ik ben benieuwd wat er van komt. Het is in ieder geval beter dan alleen maar afwachten. Misschien wordt je trouwens nog wel gebeld, de reacties van de enquete hoefde pas voor 10 april binnen zijn, dus dat is gister.

Re: Overgaan naar Sandd

18
Ik heb ook nog geen bericht van Sandd gekregen.Kwam vorige week een Sandd bezorgster tegen die vertelde dat
ze de tijd die ze over haar wijk deed moest doorgeven.Een kennis van haar stopte toen ze 600 euro aan de belasting
moest overmaken.Voor de rest zie ik mannen en vrouwen in de bekende geel-rode pakken post rondbrengen.
Ik weet niet wat voor contract Sandd heeft met BusinesPost. Ze kunnen die mensen toch niet ontslaan om ruimte
te maken voor ons.

Re: Overgaan naar Sandd

19
Ik zat gisteren op google rond te surfen om berichten over de overname te zoeken. Die vond ik ook. De NMA heeft de overname van Selektmail door Sandd goedgekeurd. Dat staat o.a. op hun site maar ook op de site van diverse kranten zoals NRC Handelsblad, De Telegraaf, De Pers, de belegger.nl en de beurs.nl. Nou zat er vandaag nog geen brief van Sandd bij en de chauffeur die de post kwam brengen wist het ook nog niet. Maar eerdaags zal het bericht van Sandd wel komen. De NMA had gelukkig niet zoveel extra tijd nodig.

Re: Overgaan naar Sandd

20
In welke wijk loop jij Doro? Hier lopen - gelukkig - geen mensen van Business post rond. Hier lopen mijn collega en ik gewoon voor Sandd zelf. Het is een dorp van 2500 inwoners en pakweg 1000 woningen.
Maar doet Sandd bij jullie de post via een onderaannemer genaamd Businesspost (soort streekpost)? Hier deed Sandd de post in het begin ook via de Streekpost, daarna opende men zelf een depot. Toen was het daarna ook snel gedaan met de Streekpost in Breda.
cron