Re: App verplicht stellen..

193
RedSquirrel schreef:De Sandd-afdeling van Hollands Nieuwe is inmiddels actief.
Hoe ontdekken jullie dat toch zo snel ........... die werkt nu inderdaad plots weer wel.NIET op personeelnummer of medewerkernummer salarisstrook , maar op de inlogcode van mijnsandd.nl

@BERBER

mijn coördinator wist pas sinds vorige week van het bestaan van deze "Hollandse Nieuwe site " nadat ik zelf gegevens gemaild had naar Sandd :roll:
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

195
Ik heb de app nu 4 keer gebruikt waarvan de app 2 maal is gecrashed.
Ook de data van km/u en kcal enzo klopt niet.

Heeft iemand dit ook gehad?

Vandaag scheen de gps er blijkbaar na 200 meter al mee uit maar kwam ik pas achter toen ik al klaar was want ik ga niet elke keeer op mijn
app lopen kijken of hij het nog doet.

Dit is toch ongelooflijk hoe knullig die app in elkaar steekt. Als hij niet vast loopt kan hij niet eens km/u goed uitrekenen.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik gebruik android.

Re: App verplicht stellen..

196
Ik heb de app nu een keer of 6 gebruikt en het gaat eigenlijk probleemloos.
Als je op de kaart kijkt van de GPS zie je wel dat de afgelegde route soms dwars door een stratenblok heenloopt, maar globaal klopt het allemaal wel.

Ooit heb ik m'n eigen route eens gefietst met een fietscomputer , zodoende weet ik hoeveel km's het zijn.

Re: App verplicht stellen..

197
opdedeurmat.nl schreef:Heeft iemand al iets gehoord over het verplicht stellen en de vergoeding bij Postservice?
Nu ik van Postservice de vraag krijg of ik weer in wil vallen ga maar eens informeren. Het zou wel raar zijn als ze je vragen om te helpen, maar by-the-way; of je eerst even geld wil neerleggen voor mobiel internet.

Re: App verplicht stellen..

199
opdedeurmat.nl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Heeft iemand al iets gehoord over het verplicht stellen en de vergoeding bij Postservice?
Nu ik van Postservice de vraag krijg of ik weer in wil vallen ga maar eens informeren. Het zou wel raar zijn als ze je vragen om te helpen, maar by-the-way; of je eerst even geld wil neerleggen voor mobiel internet.
Ik blijf even in mezelf praten ;-) , update: vanuit Postservice hoor ik dat mobiel internet niet nodig is, alleen de locatiebepaling. Je kunt thuis (binnen wifi-bereik) starten en stoppen, met een tip erbij van andere gebruikers: als je op start drukt wacht dan even tot bovenaan het scherm de melding komt dat je kunt gaan bezorgen voordat je buiten je wifi bereik bent en als je weer thuis bent wacht dan even totdat de telefoon de wifi weer heeft gevonden voordat je afmeldt
Tot zover ben ik gerustgesteld. Zolang het ding niet meet hoeveel calorieën ik tot mij neem, heb ik er geen problemen mee om de app (en mijn eigen telefoon) te gebruiken. Mocht je je eigen telefoon niet willen/kunnen gebruiken dan kun je een telefoon (zonder simkaart) in bruikleen krijgen.

Re: App verplicht stellen..

200
"Mocht je je eigen telefoon niet willen/kunnen gebruiken dan kun je een telefoon (zonder simkaart) in bruikleen krijgen."
nou opdedeurmat, dit is de eerste keer dat ik dit lees. :roll:

en.. betekent dat dat jij thuis start met wifi , je gps aanzet en buiten wifi gewoon weer uitzet tot je weer thuis bent?
cron