Re: agenda cadeau

11
Ja ik wens jullie allemaal heel veel succes met de agendas komende weken, we krijgen er tijd voor, ik verwacht er zelf heel veel aangezien ik ook altijd heel veel PC loterij post heb als er een mailing is.
Ik zie ze al hoog opgestapeld tegen de muren staan hier, net als destijds de ikeas en telefoonboeken van DHL.
Was erg blij dat dit niet meer hoefte omdat ik stopte bij SMN in jan 2010.

Re: agenda cadeau

12
De agenda's zullen niet zo veel zijn als de mailing denk ik; die mailing gaat nl.
ook naar mensen die géén lid zijn van de PCL. Krijg het zelf nl. ook altijd in de
bus, en we zijn nog nooit lid geweest.

Re: agenda cadeau

13
Ik had ook begrepen dat er veel post aankomt. De chauffeur komt dan ook extra op andere dagen al brengen.
ben benieuwd,wacht het wel af. Donderdag zou er een brief bij de post zitten met wanneer de post komt.

Re: agenda cadeau

15
wendap schreef: Donderdag zou er een brief bij de post zitten met wanneer de post komt.
Ja, ik had er vandaag een brief bij zitten, wanneer de agenda's te verwachten zijn voor de wijken. Kunnen we er rekening mee houden. de aantallen kunnen per genoemde bezorgdag variëren tussen de 20 en 95 agenda's.....oef... :oops: :roll:

Re: agenda cadeau

16
Ja, maak de borst maar nat en dan te bedenken dat ik volgende week heb toe gezegd dat ik wel een extra wijk wil vervangen i.v.m vakantie van die andere bezorger. Met 547 afgiftepunten en zelf heb ik ook al 410 afgiftepunten. :o
Dus dat wordt ploeteren en heen en weer fietsen. :D
cron