Aanlevering eerder vanwege hoog volume

1
Weet iemand dit? Ik kreeg gisteren een brief dat men vandaag al de sleuteladressen zou aanleveren ivm grote bezorgvolumes.
Heb wel post gehad maar niet zo een wijkplanning bezorgbrief met je normuren erbij en ook bij lange na geen 59,7 kilo zoals op de planning stond. Wie heeft dit als eens meegemaakt en weet hoe dit werkt? Ik krijg mijn coordinator nl nog niet te pakken dus kan het niet navragen aan hem. Kan het zijn dat er maandag dan de rest volgt en een bezorgbrief er dan bij (die laatste heb ik ABSOLUUT NODIG ivm uitkering en opgave) Dus als iemand weet hoe dit werkt hoor ik het graag

Re: Aanlevering eerder vanwege hoog volume

2
@nieuweling

Ik neem aan dat je maandag de rest en je bezorgbon ontvangt.
je lege kratten zijn toch nog niet meegenomen vandaag?
dus maak je niet te sappel.

ik denk dat ze zoveel mogelijk kratten van sleuteladressen die al gevuld waren
hebben weggebracht. tot de bus vol was.

De rest zal dan vandaag en maandagmorgenvroeg nog in nieuwe bakken worden geladen.

Re: Aanlevering eerder vanwege hoog volume

3
Dat denk ik ook, dat ze de aanvoer verdelen over twee dagen, waar dat mogelijk is; scheelt een extra ritje maandag. Dus ik zou me geen zorgen maken, maandag zit de bezorgbon er vast ook bij (misschien zijn de aantallen nog niet definitief).

Hier kwamen ze vandaag ook de lege kratjes ophalen. Ik had de foutsorteringen er al ingedaan, in de hoop dat ik verder geen retouren zou hebben. Gelukkig had ik niks over, hoeft de chauffeur hier maandag niet meer langs (ik val alleen in, af en toe).

Re: Aanlevering eerder vanwege hoog volume

4
Hoi, ik krijg net bericht dat de rest idd maandag volgt en dan ook de bezorgbon.
Was niet echt duidelijk in de brief gezet
Op zich niet erg maar ik houd niet zo van onduidelijkheid. Vooral het missen van een bezorgbon baart me dan zorgen.
Dat is echt voor mij belangrijk. UWV wil overal bewijs van kunnen zien altijd dus dat moet ik gewoon hebben. Men had wel mijn lege kratjes en retouren al weer mee terug genomen. Dus vandaar extra onduidelijk.
Sannd stuurde gisteren wel al bericht maar als men daar dan duidelijk in zet dat men maar een deel van de post aanlevert dan had ik me niet druk hoeven maken.
Ik begrijp op zich je opmerking wel Carla over je niet druk maken, maar als je te maken hebt met UWV moet je je juist wel om alle details druk maken. Men zet rustig een hele maand uitkering stil als niet alles binnen is aan bewijs en dat zou in mijn geval onmiddellijk tot grote problemen leiden. Dus vandaar mijn vraag hier.
Voor wat betreft de post zelf maak ik me niet zo druk. Wat ik niet heb gehad kan ik niet bezorgen. Maar de papierwinkel moet gewoon compleet zijn zodat mijn inkomen zowel van Sandd als van de WW allebei goed doorlopen. Voor sommige mensen een detail als het echt een bijbaantje naast volledig inkomen is. Als het echter deel uit maakt van je kleine inkomen en het doorlopen van het andere deel van je inkomen wordt gebaseerd op alle volledig aanwezige gegevens is het wel heel belangrijk....
cron