Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

1
Een tijdje terug was er sprake van andere fietstassen bij Sandd.
bezorgers gaven hun voorkeuren door.

Met de wind die ons zoals vandaag parten speelt, heb ik een vraag aan de sanddbezorgers..
wat doen jullie met die flappen die open waaien..

ik heb al eens gedacht aan plakstrips aan te brengen.. maar ja. dan "beschadig"je de tas..

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

2
Hoe zien die tassen er uit? De tassen waar ik nu de Sandd-bezorgers mee zie lopen zijn in feite gewoon kranten/foldertassen, en niet erg geschikt voor post. Bij VSP Post, waar ik nog een blauwe maandag voor gelopen hen hadden we dezelfde tassen, maar dat was 3x niks. Ik gebruikte altijd gewoon mijn PostNL (toen nog TNT) tassen, want voor post kun je beter tassen hebben die wat minder breed zijn, maar wel wat dieper.

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

5
Carla41

Voor een oplossing voor het tegen houden van opwaaiende kleppen heb ik hier al eens in een onderwerp geplaatst :)
Ik heb in de plankjes van de fietstassen een schroef met oog gedraaid , aan de fietstassen zelf zit als je goed kijkt een soort van platte spijker. Ik pak dan een dik elastiek en draai die achter die soort van platte spijker en pik die zo achter die schroef met oog, geen opwaaiende kleppen meer (Y)

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

7
Dat lijkt me een idee met die jumbotassen in de posttassen RedSquirrel. Als ik het goed begrijp doe je die jumbotassen eerst in je posttas en doe je de bovenkant om de rand van je Sanddposttas heen. Dan stop je zeker de post erin en dan vouw je bij regen die bovenkanten van die jumbotassen naar binnen? Maar misschien kan ik het ook proberen met grote vuilniszakken met draagriem. Ik zal wel kijken wat voor mij werkt.

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

10
Postbode 7: Ik stop de LIDL tassen met post op loopvolgorde in de Sandtassen en bij slecht weer vouw ik de rand om.
Meestal doe ik de binnenriem van de Sandd tas door 1 van de lussen zodat iemand niet snel met een tas kan weglopen.
De tassen van LIDL zijn de grootste die ik heb. Ik weet het formaat van die van Jumbo niet.
cron