Re: Weervoorspelling

3
Klopt vast niets van want zo ver van te voren kunnen ze dat niet voorspellen. En laten ze die witte troep maar lekker in de skigebieden dumpen. Daar hebben ze het graag. Wij missen het als de bekende kiespijn of bezoek aan de tandarts.

Re: Weervoorspelling

4
Nou, die sneeuw hebben we dus vandaag al gehad en meer dan genoeg. :evil: Heb al 2x met de sneeuwschuiver de boel bij de voordeur en van de oprit weggeschoven. Oeps, dat was behoorlijk zwaar. Dat hield ik maar 15 tot 20 minuten vol. Nu zit ik weer uit te rusten. Het pak sneeuw op mijn auto begint langzamerhand naar beneden te schuiven. Nu is het weer even droog. Voor mij mogen ze boven de verdere voorraad in de skigebieden dumpen. Daar hebben ze het graag en wij zijn het liever kwijt. Hopelijk komt er dinsdag niets meer. Zou ik rot vinden voor de collega die mijn wijk dan doet. Heb even 1 slag vrij en wat ben ik daar nu toch blij mee! Ik ben ook héél blij dat ik voor dit weekend ook vrij heb gevraagd wat betreft de folderbezorging. Dus hier zit een superblij mens aan de computer. Die ook toevallig vandaag haar kerstpakket via DHL parcel ontvangen heeft. Er zaten best lekkere dingen bij. Maar ik zal niet verklappen wat er zoal in zat anders is het geen verrassingspakket meer. Nog een prettig weekend allemaal en werk ze a.s. dinsdag. Hopelijk is die troep dan weg.

Re: Weervoorspelling

5
Hier lag een flink pak en het bleef maar sneeuwen. Toch niet koud genoeg om droge voeten te houden :(
Het schoot niet op met bezorgen, maar ik heb een uurtje extra verdiend, zullen we maar zeggen ;)

En ik mocht mezelf een lekkere aanvulling bezorgen op het kennelijk (door iedereen) tegengevallen (PostNL) verrassingspakket!
cron