Sandd kerstkaartjes

1
Ik ben tot nu toe 3 kerstkaartjes tegen gekomen die mensen via Sandd hebben gemaakt en verstuurd hebben :)
Is nu natuurlijk nog allemaal nieuw, zal misschien volgend jaar kerst meer zijn hoop ik.
Toch leuk om ze te mogen bezorgen (Y)

Re: Sandd kerstkaartjes

3
Berber schreef:Maar zijn die enveloppen handgeschreven? Ik dacht namelijk dat die helemaal digitaal waren. Had vandaag twee handgeschreven kerst enveloppen ertussen zitten.
Over handgeschreven enveloppen hebben we al eerder een bericht gehad. Dat schrijven wordt vanuit bedrijven zelf gedaan.

Re: Sandd kerstkaartjes

4
kwebbeltje schreef:Ik ben tot nu toe 3 kerstkaartjes tegen gekomen die mensen via Sandd hebben gemaakt en verstuurd hebben :)
Is nu natuurlijk nog allemaal nieuw, zal misschien volgend jaar kerst meer zijn hoop ik.
Toch leuk om ze te mogen bezorgen (Y)
Ik had inderdaad al gelezen dat Sandd ook aan kerstkaarten wilde gaan doen. Enig nadeel is dat je er minstens 10 dezelfde moet afnemen (waar dus ook dezelfde tekst op staat). Beetje onpersoonlijk...

Re: Sandd kerstkaartjes

5
Newman schreef:
kwebbeltje schreef:Ik ben tot nu toe 3 kerstkaartjes tegen gekomen die mensen via Sandd hebben gemaakt en verstuurd hebben :)
Is nu natuurlijk nog allemaal nieuw, zal misschien volgend jaar kerst meer zijn hoop ik.
Toch leuk om ze te mogen bezorgen (Y)
Ik had inderdaad al gelezen dat Sandd ook aan kerstkaarten wilde gaan doen. Enig nadeel is dat je er minstens 10 dezelfde moet afnemen (waar dus ook dezelfde tekst op staat). Beetje onpersoonlijk...
Ik kocht een pakje van tien kerstkaarten. dar stond op "2015" "gelukkig nieuwjaar" 5 hadden een groene achtergrond en 5 een roze achtergrond. Dat is dan ook niet zo'n verschil. Tja hoe goedkoper hoe onpersoonlijker. Toch nog altijd een echte kerstkaar. en dat vanaf 0,79 per stuk. dat is echt goedkoop.
Newman, we moeten het toegeven wij zijn een duur bedrijf.

Re: Sandd kerstkaartjes

6
Geertjan schreef:
Newman schreef:
kwebbeltje schreef:Ik ben tot nu toe 3 kerstkaartjes tegen gekomen die mensen via Sandd hebben gemaakt en verstuurd hebben :)
Is nu natuurlijk nog allemaal nieuw, zal misschien volgend jaar kerst meer zijn hoop ik.
Toch leuk om ze te mogen bezorgen (Y)
Ik had inderdaad al gelezen dat Sandd ook aan kerstkaarten wilde gaan doen. Enig nadeel is dat je er minstens 10 dezelfde moet afnemen (waar dus ook dezelfde tekst op staat). Beetje onpersoonlijk...
Ik kocht een pakje van tien kerstkaarten. dar stond op "2015" "gelukkig nieuwjaar" 5 hadden een groene achtergrond en 5 een roze achtergrond. Dat is dan ook niet zo'n verschil. Tja hoe goedkoper hoe onpersoonlijker. Toch nog altijd een echte kerstkaar. en dat vanaf 0,79 per stuk. dat is echt goedkoop.
Newman, we moeten het toegeven wij zijn een duur bedrijf.
Maar als jij een pakje van 10 kerstkaarten in de winkel koopt dan kun je wel op elke kaart een verschillende persoonlijke boodschap zetten. Dat kan bij die kaartjes van Sandd niet. Bovendien is de vraag hoe mooi die kaartjes er in het echt uit zien. Als ik een doos cheap-ass kerstkaarten bij het Kruidvat koop en via PostNL verstuur ben ik even duur uit, kan ik op elke kerstkaart een verschillende persoonlijke tekst schrijven en kan ik ze gerust NA 18 december posten, en dan zijn ze nog op tijd voor de Kerst.

Re: Sandd kerstkaartjes

7
Newman schreef:
Maar als jij een pakje van 10 kerstkaarten in de winkel koopt dan kun je wel op elke kaart een verschillende persoonlijke boodschap zetten. Dat kan bij die kaartjes van Sandd niet. Bovendien is de vraag hoe mooi die kaartjes er in het echt uit zien. Als ik een doos cheap-ass kerstkaarten bij het Kruidvat koop en via PostNL verstuur ben ik even duur uit, kan ik op elke kerstkaart een verschillende persoonlijke tekst schrijven en kan ik ze gerust NA 18 december posten, en dan zijn ze nog op tijd voor de Kerst.
Er staat anders in de handleiding bij Sandd dat je ook iedere kaart apart kunt ontwerpen.
Inderdaad de mensen van PostNL werken zich drie slagen in de rondte om in vredesnaam onze kaartjes maar op tijd bezorgd te krijgen. Vandaag hier twee bezorgrondes gehad.

Re: Sandd kerstkaartjes

8
Nou, ik vind € 0,79 maar duur hoor. Ik maak de kerstkaartjes allemaal zelf en er is geen één kaartje precies hetzelfde. Die bezorg ik in mijn dorp zelf en buiten mijn dorp verstuur ik ze zover mogelijk via de Gicopost. Alleen degenen die daar dan ook niet mee kunnen gaan via PostNL met kerstpostzegel.
cron