Re: Snertweer

12
En ik ben inderdaad vanmiddag gaan bezorgen, lekker droog gehouden (Y)
Wel waren er mensen bij die zeiden, wat ben je laat(met een vriendelijk toon).
Normaal begin ik al om 8.00uur, maar dat zag ik vanmorgen toch niet zo zitten met ruim 900 stuks.
Aanstaande dinsdag wat minder om te bezorgen, 30 December niet veel maar zware post rond de 70 kilo.
En zo gaan we lekker het nieuwe jaar tegemoet :!:

Re: Snertweer

16
Carla41 schreef:doosjes?

(Y)
Yep, 'ik' viel in de prijzen met de postcodeloterij. Veertien kratten voor een wijk van nog geen 300 afgiftepunten. (Gelukkig geen invalwijk toegezegd, anders was ik nu nog bezig geweest.) Ik denk dat ik voortaan maar wat loten koop, dan valt er nooit een prijs ;) En indien wel, dan verzacht dat het leed een beetje.

Kerstkaartjes schuiven was een welkome afwisseling, lekker veel en allemaal tegelijk in de bus!

Re: Snertweer

18
annezech schreef:Veertien kratten?! :o Dat zijn er behoorlijk wat. Lekker bezorgen met dat weer van gister...
Dat schoot idd niet op met dicht te houden fietstassen, kon vaak niet eens voor een hele straat meenemen, moest ik alweer bijladen. Bijna gratis conditietraining weer ;-) De pakjes zelf pasten net in een standaard brievenbus, maar met de opgeplakte envelop nèt niet... En wat moeten mensen in godsnaam met 10 van die doosjes? Bij de buren hoeven ze er niet mee aan te komen :-)

Re: Snertweer

20
De conditietraining is mooi meegenomen. Wat zijn dat voor doosjes dan? Van de PCL of zo? Had van de week ook een paar doosjes (ook van PCL volgens mij) die maar net in de brievenbus paste...

Leuk die prijzen, alleen is de verpakking ook niet altijd even handig. Ik had laatst een pakketje die echt niet in de brievenbus paste, toch maar even langs gebracht. Met brute kracht 'm in de brievenbus doen vond ik ook geen optie en terugsturen ook niet (misschien een optie voor als het vaker/te vaak voorkomt???).
cron