Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

101
postbode7 schreef:Nou opdedeurmat, daar ben je mooi klaar mee.
Gelukkig wel (dat ik er klaar mee ben) ;)
En blijkbaar hebben ze me ook niet meer nodig. Zou netjes zijn als ze me even afbelden (voor deze week, die nog wel was afgesproken) maar het verdween gewoon van de planning en er is gisteren ook geen post gebracht (noch kratjes gehaald).
Op een of andere manier gaat communiceren en post niet goed samen...

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

102
Ik krijg nog geregeld post over de App van Postservice, als zou ik nog steeds voor hen bezorgen.

Afgelopen vrijdag weer. Een brief van Deliverdd. Dat per 1 januari 2016 de app verplicht is voor alle bezorgers van Postservice (ook van Sandd?) En of ik hem even wilde downloaden.

ahm jongens en meisjes... ik werk niet meer voor PS. Hahaha
Ik ging ervan uit dat ik wel uit hun systeem zou verdwijnen, maar blijkbaar niet.

Trouwens leuk voor de mensen die absoluut niet aan die app willen.. :cry:

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

103
het varieerd een beetje, op dinsdag is het meestal rustiger dan vrijdag. Meestal heb ik tussen de 300 en 500 stuks per keer ongeveer. vorige week zat ik op 35 kilo, en vandaag had ik 7 kratten 57,2 kilo 558 suks. volgende week krijg ik 699 stuks 59,5 kilo. jammer genoeg niet boven de 60 want krijg je 2 keer herlaad vergoeding.

Maar dinsdag heb ik maar 25 kilo ofzo. Het varieert. Ik heb wel 17 straaten dus echt weinig heb ik sowieso nooit maar het is niet zo erg als met de vorige pasen toen ik nog bij postnl zat, had ik vijf huis aan huis tassen en drie post tassen.

Ik ben wel erg blij nou dat ik van die reclameblaadjes af ben want bij sandd doen ze daar niet aan.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

104
Voor vrijdag 20/11: 409 stuks
voor dinsdag 24/22: 340 stuks
voor vrijdag 27/11: 627 stuks. Is tenminste de moeite. Hopelijk is het dan vet gaaf weer.
Voor begin december is het maar weinig. Dinsd. 274 stuks en vrijdag 192 stuks. Haast niet de moeite.
Er zaten weer Plussen en Spoor tussen alsmede de postcodeloterij. Heb in het kratje ook een doosje gekregen met daarin: zakje pepernoten, klein chocoladelettertje, varkentje van marsepein en chocoladegeld. De laatste twee zijn al in mijn maagdarmstelsel verdwenen. De rest zal ook niet veel later volgen. Dat haalt 5 december niet hoor. Als ik zo druk bezig ben krijg ik trek en lust ik wel wat.
Werk ze morgen. En prettig weekend voor het geval dat ik morgen niet op het forum zit. Heb morgen genoeg andere dingen te doen. Post bezorgen, met dochter mee paar cadeautjes te kopen, naar de AH voor boodschappen, bed verschonen en misschien belt er ook nog wel een klant voor de strijkservice. 's Avonds komt mijn zoon om te kijken of hij de printer aan de praat kan krijgen. Die vertoont kuren. Storingsmelding B200. Net als ik jl. zondag voor de kaartclub een stel blanco scorelijsten wil printen. Ben ik mooi klaar mee.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

107
@dubbelloops

doorgeschoven/ nou ik denk eerder dat je naast de landelijke sanddpost een order
ontvangt die vooral plaatselijk is. dat kan nogal verschillen.
doorschuiven gebeurt vast ook wel.. als je flink over de 30 kg gaat en de volgende vrijdag er flink onder.
dan is het o zo gemakkelijk iets te verplaatsen waarbij je allebei de dagen onder de herlaadvergoeding valt.

het is maar een idee hoor, ik kan het niet bewijzen :oops:

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

108
Nou de prognose voor komende vrijdag is van 627 veranderd in 714 stuks. Zeker de moeite. Heb vast het goede weer besteld. Zonnetje, droog en niet al te koud. Dat gun ik ook alle collega's die veel post krijgen. Hopelijk past alles in de trolley. Zal de gicopost maar op donderdag bezorgen (tenminste de adressen die niet in de wijk van Sandd vallen).

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

110
Carla41 schreef:.....als je flink over de 30 kg gaat en de volgende vrijdag er flink onder.

dan is het o zo gemakkelijk iets te verplaatsen waarbij je allebei de dagen onder de herlaadvergoeding valt.

het is maar een idee hoor, ik kan het niet bewijzen :oops:
Mislopen van HERLAADVERGOEDING vandaag weer aan den lijve ondervonden..........

29,1 kg op wijkplanning
Per krat digitaal netto gewogen ; kwam telkens op totaal van precies 30 kg :evil:
( melding naar Sandd ) erg GROF zo'n afwijking van bijna 1 KG

Wisten jullie overigens dat Sandd de post NIET weegt ?

Aansturing gaat via plan-systeem coördinator/planner ;
schuiven klantordertjes naar voren-en achteren ; KG-tje en grammetje links en rechts........Einduitslag is dus gewoon beínvloedbaar..........

( "these are the facts Carla " )

https://www.dropbox.com/s/j6tndviwpqfgk ... l.jpg?dl=0
Postbezorger Sandd
cron