Post bezorgerstas

1
De blauw gekleurde post/schoudertas vindt ik zelf wat onhandig om te gebruiken.
Ik vindt deze te hoog(kleinere poststukken verdwalen in deze tas) , zou hem liever in een wat bredere uitvoering willen.
Deze gebruik ik dus eigenlijk dus niet zo vaak(heb eigen schoudertas die ik gebruik) :)
Maar als het echt hard regent ben ik wel genoodzaakt om hem te gebruiken(gelukkig is dit niet zo heel vaak)
Volgens mij lopen ze bij post nl wel met een fatsoenlijke afmeting van tas.
Misschien een tip als er eens gevraagd wordt naar onze ervaringen tijdens onze postronde (Y)
Zal het dan zeker aangeven, en ook invoering terug van de kratkaartjes (Y)

Re: Post bezorgerstas

5
Ik heb dat ding ook thuis liggen maar vind hem niet echt handig.Hij is te smal. Had hem liever wat breder. Er een stapel post in stoppen gaat ook niet zo handig omdat de tas wat slap is. Heb zelf al een knoop in het hengsel gelegd omdat die tas anders veel te laag hangt (ik ben niet zo lang). Gebruik hem alleen als het echt nodig is. Ik ben benieuwd of die ontwerper er wel bij heeft nagedacht. Misschien kan een postbode zo'n ding beter ontwerpen.

Re: Post bezorgerstas

6
Postbode 7 je kunt de lengte van het hengsel toch gewoon zelf bepalen? Ik gebruik hem altijd bij gebrte aan beter maar vind het geen onhandige tas die ik beter thuis kan laten liggen. Ik heb een stukje zacht rubber op de plek die op mijn schouder rust om het snijden wat minder te maken. Met de Ikea gidsen en pcl agenda's gebruik ik hem natuurlijk niet.

Re: Post bezorgerstas

8
jandegraaf schreef:ik heb er nooit een ontvangen van Sandd dus weet niet wat ik mis .
kan er volgens mij bij 90% bezorging op de fiets niets mee doen.
Nou, ik prop er al fietsend mijn elastieken in en de post die ik niet kwijt kan ("brievenbus vol" enz.)

Re: Post bezorgerstas

10
Ik stop er thuis de eerste straat in en tijdens het lopen telkens de straat waar ik naar toe ga.
als ik een stuk heb met zijstraten zit in mijn schoudertas altijd de straat waar ik even uit ben gestapt O later weer makkelijk op te kunnen pakken.
Of een stuk waar ik mijn fiets laat staan en even loop en dan oneven in mijn tas heb.
Ik gebruik hem dus echt volop.

En uiteraard om elastieken in te dumpen.
cron