Re: Drukte in kerstvakantie?

14
Gisteren kreeg ik een mailtje of ik vanaf 28 november voor drie slagen wil invallen. Net de grootste, rottigste, meest uitgebreide wijk die ik ooit eens ingevallen heb. Qua afstand enorm groot. Ik keek even bij de planning... en heb nee gezegd.

En daar ben ik blij mee als ik het zo lees. Loop nl ook nog voor een ander bedrijf en dat wordt ook drukker.

Re: Drukte in kerstvakantie?

15
Vandaag 1250 stuks/69 kilo, en voor 28 November 984/96 kilo en tussendoor wat aantallen van 300/400 stuks.
De eerste zijn uitschieters, de rest van aantallen is eigenlijk wel normaal voor deze tijd :)
De zomertijd is het drukst, kersttijd valt wel mee, zoals hierboven staat vermeld komt soms eens voor.
Volgende 28 November is een postcodeloterijprijs die bezorgd mag worden :)
Alles is mooi meegenomen (Y)

Re: Drukte in kerstvakantie?

16
@slagvaardige

heel verstandig slagvaardige
doe een beetje rustig aan want de decembermaand met de kerstkaarten en alle Sint en Kerst folders..
zal al genoeg uitdaging aan je geven.. :mrgreen:

@kwebbeltje
Mooi! is de postcodeloterij nog niet overgestapt .. :D

Re: Drukte in kerstvakantie?

19
Mijn schoonzus die bij de PCL zit kreeg een cadeaukaart voor AH, maar mijn schoonmoeder die ook bij de PCL is kreeg niets. Ze woont in een andere wijk. Klopt dat? Volgens de brief was die kaart voor alle PCL-leden. Ik heb volgens mij ook geen cadeaukaarten bezorgd of heb ik dat wel? Was een week of twee geleden dat ik wat meer van de PCL had.

Re: Drukte in kerstvakantie?

20
slagvaardige schreef:Mijn schoonzus die bij de PCL zit kreeg een cadeaukaart voor AH, maar mijn schoonmoeder die ook bij de PCL is kreeg niets. Ze woont in een andere wijk. Klopt dat? Volgens de brief was die kaart voor alle PCL-leden. Ik heb volgens mij ook geen cadeaukaarten bezorgd of heb ik dat wel? Was een week of twee geleden dat ik wat meer van de PCL had.
Die cadeaukaarten hier zijn door PostNL bezorgd. Je moest reageren wanneer je de kaart niet gekregen hebt. De actie liep geloof ik t/m de 23e, maar zie nu dat deze verlengd is t/m de 30e.
cron