NPL doosjes

1
Bij mij zitten de doosjes al netjes bij de klanten in de bus (Y)
Vandaag zouden volgens de infobrief er nog een paar bij de gewone post moeten zitten,die neem ik dan morgen gewoon mee.Zolang het lekker weer is heb ik het prima naar mijn zin :D Er was 1 klant die moest het niet,dus geweigerd,jammer dan ,gaat het de 29e sept retour.

Re: NPL doosjes

2
Ja, ik heb ze er ook in zitten. Sommige mensen keken wel even raar op, omdat ik ineens op een maandag bij hen in de straat kwam. Maar even uitgelegd hoe het zat met die Niet-Leden doosjes. :)

Ik krijg er vandaag nog 10 om mee te nemen. Die neem ik dan morgen inderdaad met de reguliere post mee.

Re: NPL doosjes

3
Ik had een behoorlijk aantal NPL-doosjes die tot mijn verbazing waren geadresseerd "Aan de bewoners van..."
Op die adressen wonen soms 6 studenten (die 1 doosje krijgen met z'n allen).
Opschrift doosje: INHOUD STRIKT PERSOONLIJK. :lol:

Re: NPL doosjes

4
Geinig dat 'strikt persoonlijk'. Waarom zetten ze er dan 'aan de bewoners' op? Echt niet strikt persoonlijk.
Die doosjes heb ik vandaag ook allemaal bezorgd. Heb even gewacht tot de chauffeur de post kwam brengen. Heb alles even op straat gesorteerd en kwam 2 doosjes tegen. Die heb ik daarna gelijk bij de andere doosjes in mijn fietstas gestopt en vervolgend ben ik ze gaan bezorgen. Morgen heb ik 458 poststukken en dan zie ik het niet zitten als daar nog eens een stel doosjes bij zou komen. Ik kan geen doosjes meer zien na vorige week. :twisted: Ben er even klaar mee. Stel dozen daar bij de Postcodeloterij. :lol:

Re: NPL doosjes

5
Nou ik ben ook wel even klaar met die NPL!!!

Heb ze nog niet gedaan overigens.

Maar heb ruim 600 poststukken morgen en ook nog 43 NPL doosjes.
Kom ik erachter dat ik ook nog tientallen platte, hard kartonnen dingen van de NPL tussen mijn post heb waar ook bingo kaarten in zitten. Wat verzinnen die lui toch allemaal?

Nou ja deze laatste gaan in elk geval wel makkelijk met de post mee!!

Voor die doosjes moet ik echt nog apart.

Ik hoop ze morgenmiddag te kunnen doen

Re: NPL doosjes

6
Het zal inderdaad wel een goede klant zijn, met die hele reutemeteut aan doosjes. Wat wiebelige bundels deze week, maar ik laat morgen de hele zooi tegelijk (incl nieuwbrief waarover ik de communicatie heb gemist) op de deurmat kletteren, bingo!

Re: NPL doosjes

9
postbode7 schreef:... Die doosjes heb ik vandaag ook allemaal bezorgd. Heb even gewacht tot de chauffeur de post kwam brengen...
Ja, had ik dat nou ook maar gedaan. Morgen weer de nagekomen doosjes mee sjouwen.
14 stuks foutsortering :evil:

Re: NPL doosjes

10
Whahaaha die afvalnieuwsbrief is plaatselijk zeker?


Maar ook hier twee drukke dinsdagen en rustige vrijdagen. Ben er wel blij mee, want op vrijdagmiddag zijn de kinderen hier vrij.
Mijn coördinator wist destijds te vertellen dat het niet zoveel was, maar pfff de aantallen liggen hier elke keer boven de 500 stuks en boven de 45 kilo. Verdiend vast lekker, maar ik vind het best pittig.
Alleen komende vrijdagen staat het nog onder de 400 stuks......

Ben heel benieuwd naar het eerste loonstrookje
cron