Re: NPL doosjes

23
Oh nou dan had ik weer mazzel. Die ene buiten brievenbus waar hij niet doorheen ging daar stond de deur open en de andere, ook zo'n buiten brievenbus, dat huis was toch onbewoond dus die gaat retour. Verder alles in kunnen werpen zonder problemen.

Re: NPL doosjes

24
Berber schreef:Nou ik ga ze zo bezorgen! Zijn maar 43 doosjes bij 484 afgiftepunten. Da's dus echt kriskras door de wijk heen. Ben benieuwd of de doosjes een beetje op volgorde in mijn tas blijven. Wel geluk dat in de langste straat drie doosjes echt bij drie buren zitten.
Ik heb ze per 5 doosjes onder een elastiek gedaan. De losse stapels bleven goed op volgorde in de Lidl-tas die ik in zijn geheel in de fietstas had gedaan.

Re: NPL doosjes

25
Als het niet past door een te kleine brievenbus en men is niet thuis dan ga ik niet later nog een keer langs. Als het niet past bel ik één keer aan wordt er niet open gedaan dan is het jammer voor die mensen. Laat ze het maar met de afzender uitzoeken.
Ook moet Sandd geen dingen in de kratten stoppen die niet door een brievenbus passen. Als ik twijfel probeer ik mijn eigen brievenbus en als het niet past neem ik het niet eens mee.

Re: NPL doosjes

26
Als t niet past wat soms gebeurt neem je ze niet mee of mee terug. En in de retour krat. Geen punt.

Die doosjes waren goed gemikt, ja PCL denkt ook eens na, nou ja thad ook in een flop gekunt(envelop).

Re: NPL doosjes

28
Zo te zien was het weer bingo met de Postcodeloterij. Precies dezelfde prijs voor de hele postcode, jippie alweer Rituals. Fijn om ze niet meer te hoeven bezorgen ;) Hier en daar lagen de doosjes gewoon voor de deur, ook van de Bankgiroloterij.

Re: NPL doosjes

29
opdedeurmat.nl schreef:Hier en daar lagen de doosjes gewoon voor de deur, ook van de Bankgiroloterij.
Hopelijk is de inhoud vochtbestendig. Hier in de buurt staken ze her en der half uit de brievenbussen. In de regen.

Re: NPL doosjes

30
Ik heb 1 doos van de bankgiroloterij achter een afgesloten hek gezet van een portiek. Achteraf had ik daar toch spijt van, maar toen ik naar dezelfde straat terug ging om een pakje af te leveren bij iemand die eerder niet thuis was, zag ik dat het hek van slot was en het pakje weggehaald.
cron