Re: Waarom bezorg jij?

31
Nou ja zeg. Gewoon mijn eerste klacht. Heb ergens verkeerde post ingeworpen. Hoe vaak gebeurd jullie dat?
Nu moet je dat zelf oplossen, maar ben er langs geweest en persoon was niet thuis en mobiel wordt ook niet opgenomen.

Re: Waarom bezorg jij?

32
Niet zo druk om maken Berber.
Overkomt iedereen wel eens.
Flauw van de ontvanger om direct een klacht in te dienen.

Hoe los je het op? Met een kaartje.
Doe een kaartje door de bus, ondertekend met .. uw sandd bezorger. Niet je Naam!
waarop heel groot staat: Sorry!

Re: Waarom bezorg jij?

33
Ja zou ik kunnen doen inderdaad een kaartje, maar ik moet dus de post ophalen bij die man!!!
Ben nu 3 keer langs geweest voor die post en niemand thuis. Wordt wel een beetje vermoeiend zo.

Had zelf ook wel zoiets van. Duhhh gelijk bellen?? Ik ontvang ook weleens iets van een ander. Dat los je toch zelf op??

Re: Waarom bezorg jij?

34
Als het voor de buren is dan doe je het gewoon bij de buren in de bus. Kan weleens gebeuren toch? Waar gewerkt wordt..

Kijk, als het nu elke week gebeurt. Misschien verveelt die man zich. Soms heb ik ook het idee dat sommige mensen neerkijken op bezorgers. Ik vind het moeten ophalen van foutief bezorgde post nl. vrij neerbuigend overkomen.

Waar ik mij destijds als Postnl bezorger aan ergerde was dat sommige mensen pontificaal aan het einde van de straat gingen staan, met poststuk in de lucht, zodat iedereen het kon zien en wachtten totdat de bezorger bij die bewoner kwam. En dan heel luid en duidelijk kenbaar maakten dat iets fout bezorgd was. Was dan voor de buren of zo. Of soms zelfs van een concurrerend bedrijf. Haha

Gewoon even duidelijk laten weten dat je zelfs dit in hun ogen domme werk nog niet foutloos kunt doen en dat zul je weten ook. :roll:

Re: Waarom bezorg jij?

35
Kan gebeuren joh, een foutje is menselijk en zo gemaakt. Als je je maar lullig genoeg voelt zal het je niet snel weer overkomen ;-) En ik vind dat jij je best hebt gedaan, ik zou 1x aanbellen en bij niet thuis inderdaad een briefje of kaartje in de bus. (Handig, bij PostNL hebben we excuuskaartjes.) Was het niet in de buurt dan (buren of zo), dat jij het op moet lossen?

Ik heb het ook eens gehad (bij PostNL), meteen een klacht. Heb de volgende dag even aangebeld, toen was het goed. Maar later hoorde ik dat mensen dat ook bedreigend kunnen vinden, alsof je verhaal komt halen of zo.

Laatst dacht ik dat ik iets fout had gedaan (huisnummers met c en d omgedraaid, omdat ik bij PostNL altijd van de andere kant kom - automatische piloot). Ik aanbellen: 'mag ik 'm terug?' Maar het bleek gewoon goed. :)

Re: Waarom bezorg jij?

36
slagvaardige schreef: En dan heel luid en duidelijk kenbaar maakten dat iets fout bezorgd was. Was dan voor de buren of zo. Of soms zelfs van een concurrerend bedrijf. Haha
Ja meestal van de concurrent, maar daar kom ik niet meer mee weg ;)
Gewoon roepen: ooooh mevrouw, bij de buren? Dan zat ik al in de buurt!!! :) :)

Re: Waarom bezorg jij?

39
@slagvaardige

tja, ben behoorlijk melig na deze postweek. nu nog de stroopwafels en je kan me wegdragen.
Oh nee, morgenochtend werken. (Y)

en nu moeten we weer een heel jaar wachten :cry:
Laatst gewijzigd door Carla41 op 19 sep 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
cron