Re: Sorteren

22
Dan heb ik wel een grote wijk. Ik heb 16 stapels en dan zijn de straten nog niet in even en oneven gescheiden. Maar er zitten 4 straten met flats bij met alleen oneven nummers. Drie straten met flats met even en oneven nummers en de rest zijn gewone straten.

Dan wel logisch denk ik dat ik wel 2 1/2 uur over het sorteren van 500 stuks post doe denk ik.

Re: Sorteren

25
Ik heb 22 stapels en dat past precies op de bank mijn tafel haalt dat nooit. Als ik op de grond ga zitten dan kan ik onmogelijk bij alle stapels. Maar bedankt voor het meedenken allemaal.

Re: Sorteren

28
Ik houd mijn tijd precies bij. Ik zit tussen 225 en 270 per uur met sorteren. Gemiddeld rond de 250. Betekent wel dat ik inclusief bezorgen op 48% eigen tijd zit, dus werk ik voor de helft van het minimumloon. :o

Re: Sorteren

29
Peterlegrand schreef:Ik houd mijn tijd precies bij. Ik zit tussen 225 en 270 per uur met sorteren. Gemiddeld rond de 250. Betekent wel dat ik inclusief bezorgen op 48% eigen tijd zit, dus werk ik voor de helft van het minimumloon. :o
Dat is niet best Peter ! wat ga je er mee doen ?

Re: Sorteren

30
ik gebruik een kast in de huiskamer en mijn vensterbank hahahahaha die is ook hoor en werkt dus wel fijn ik heb 12 stapeltjes en de moeten nog even en oneven verdeelt dus heb wel wat ruimte nodig en op deze manier werkt het prima. wat ik ook doe is elke straat nummeren. zo dat als ik afwijk van mijn route ik de wijk snel uit mijn tas kan vissen door het nr aan het elastic. werkt voor mij erg fijn en had er ook de eertse paar keren lopen erg veel profijt van.
cron