Re: Afschriften van ING gaat naar Sandd

14
Wat mij opvalt is de oude en de nieuwe bezorgdatum van de afschriften. In de meeste gevallen zullen de afschriften 1 week later komen dan eerst het geval was. De banken houden de afschriften natuurlijk langer vast, zodat meer mensen zullen overwegen om over te stappen op digitale afschriften.

Ik zit zelf bij de Rabo, en wat mij opvalt is dat mijn maandelijkse afschrift, bezorgd door Sandd, ook steeds later komt. Vroeger was het zo dat als de datum van het afschrift bijvoorbeeld 1 april was, ik het 2 à 3 dagen later ontving. Nu gaat er gemiddeld wel 1 week overheen. Zo wordt je eigenlijk gewoon gepest door je bank.

Re: Afschriften van ING gaat naar Sandd

16
elisa schreef:Wat n flauwekul we bezorgen ze al jaren. En meerderen ook hier lees ik,.
Flauwekul? De ING zal toch zelf wel weten door wie ze hun afschriften laat bezorgen? Er wordt ook nergens beweerd dat voorheen geen enkel afschrift door Sandd bezorgd werd, enkel dat per 1 april de verdeling van de afschriften over Sandd en PostNL anders geschiedt: namelijk de maandelijkse via Sandd, en de wekelijkse en tweewekelijkse via PostNL.

Ik hoop dat je tijdens de bezorging van de afschriften beter leest.... :roll:
cron