Re: Sandd BezorgerApp

11
Geertjan schreef: van de week deed postnl een onderzoek onder postbezorgers, of ze bereid zijn om een smartphone aan te schaffen, als dat handig is voor het werk. Ze willen dan een app ontwikkelen om ons te informeren over het werk. ik weet zo net nog niet, of ik dat alleen voor het werk ga doen...tja verplichten, lijkt mij niet.
Onze PostNL-bezorger liet mij een paar weken geleden zien dat hij zijn wijk aan- en afmeldt via een app.
Die zag er uitgebreider uit dan die van Sandd. Overigens doet hij het aan- en afmelden in zijn auto, want zo weerbestendig is een smartphone niet. Tikken met ijskoude vingers is ook een onaangename oefening.

Re: Sandd BezorgerApp

12
Ik heb nog een oude Siemens A 50 waarmee je alleen kan bellen, heb geen sms en apps kunnen er volgens mij niet eens op. Dat ding doet het nog goed (zolang de batterij niet leeg is zoals nu, heb hem net maar even aan de accu gehangen). Zolang mijn man nog redelijk goed is neem ik hem niet mee op mijn route. Zit maar in de weg als ik moet bukken voor zo'n lage brievenbus. En ik geloof niet dat Sandd je kan verplichten om een nieuwe gsm te kopen. Afmelden doe ik of per telefoon of (als ze in gesprek zijn) via de mail. Net zo makkelijk. Kunnen ze me niet volgen ook. Als ze willen dat ik een extra wijk doe moeten ze vóór 8 uur maar bellen maar liefst de dag ervoor al. En volgende week met die koekblikken (grr :roll: ) even liever niet. Heb nu al 5 kratjes met die r..dingen in de garage staan.

Re: Sandd BezorgerApp

13
Ik heb nog zo'n Postbank mobieltje. Ook zo'n Siemens. Een m35i of zoiets. Destijds moest je 1000 gulden op een spaarrekening van de Postbank zetten en dan kreeg je hem gratis. Was zo'n WAP-geval. Is ook inmiddels al zo'n 13 jaar geleden, maar hij doet het nog steeds. Mijn schoonmoeder maakt nog steeds gebruik van de opvolger daarvan.

Re: Sandd BezorgerApp

14
Jij blij ik blij met die koekblikken pffff.
Hier dus ook de pineut.

Nee Sandd kan je niks verplichten haha t moet niet gekker worden, dat is aan jou wat jij prettig vindt.

Net als jullie doe ik ouderwets mee met de oude gsm bevalt prima.

Re: Sandd BezorgerApp

16
[quote="denieuwe]

Kweenie, als ze een gewone website al niet fatsoenlijk draaiend krijgen... en dan komt er zeker wifi op de depots?? Ik heb net weer in een fiets geïnvesteerd, die wil ik er eerst uit hebben ;)
Maar als Sandd een BezorgerApp krijgt wil postnl natuurlijk niet achterblijven![/quote]

Wifi op de depots? Ik ken een depot, waar niets eens stroom is. Hoe kan daar dan wifi zijn? Er staat niet eens een pc op een depot.
cron