Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

12
Carla41 schreef:.
als antwoord op de eerste reactie van Newman:

"hopelijk doen jullie het beter dan".. Gun je concurrent is gewoon iets zou ik willen zeggen tegen Newman .
ik kan slechts van mezelf uitgaan.. ik zal mijn best doen het foutloos te bezorgen.
Waaruit zou blijken dat ik het jullie niet gun? Ik spreek zelfs de hoop uit dat jullie het beter doen dan Business Post. Als ik het jullie niet had gegund had ik wel gezegd: "Hopelijk maken jullie er een zo mogelijk nog grotere puinhoop van dan Business Post, zodat PostNL bij de volgende verkiezingen weer 100% mag bezorgen."

Zelfs als ik niet negatief ben over Sandd meent Carla41 nog iets negatiefs tussen de regels door te lezen. :roll:

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

15
Gaaf Carla41, dat we zowel de stempassen voor de gemeenteraadsverkiezingen (als ik dat woord op mijn tablet bij wordfeud zou kunnen leggen zou ik vet veel punten halen) als het parlement mogen bezorgen. Laat maar komen die stapels post. Al sturen ze 80% van die biljetten naar Sandd, Prima toch. Ik zal zoals altijd mijn best doen om 100% kwaliteit te leveren. Hopelijk doen alle collega's dat ook. Dan mogen we volgend jaar nog meer bezorgen voor gemeente en het rijk. Wanneer komen die dingen? Ik krijg er nu al zin in. :lol:
cron