Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

2
Nou, succes er mee. Hopelijk doen jullie het beter dan de sociale werkplaats (Business Post) die ze bij ons de vorige keer bezorgde. Het regende klachten bij de gemeente over niet of te laat bezorgde passen.

Hopelijk zitten ze dit jaar in een envelop: sommige gemeenten zijn hier te gierig voor, en dan heb je dus allemaal van die dunne kettingpapier-velletjes, die ook nog eens handmatig verwerkt moeten worden (als ze in een envelop zaten hadden ze door de sorteermachine gekund.)

Uiteindelijk gaat er meestal maar iets van 13% stemmen............. :roll:

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

5
@Newman

ja, klopt.
in 2012 haalde Sandd een opdracht binnen om na het vallen van het kabinet stembiljetten
te leveren voor de Tweede kamer verkiezing.

Postnl bezorgt nog de overige 80 %.. dus ook jullie mogen aan de bak.

@de Nieuwe
bedankt voor de tip (Y) Een gewaarschuwd mens telt voor 2 :D

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

7
@Newman

tja Bij Businesspost en Sandd ook daar zal niet alles correct verlopen maar
het volgende bericht liegt er ook niet om.. helaas..

mischien ook "een reden" voor een deel van de gemeenten over te stappen naar Sandd.
naast natuurlijk het kostenplaatje.

"DEN HAAG - De gemeente Den Haag overweegt juridische stappen tegen PostNl vanwege de vele fouten die zijn gemaakt bij het drukken en bezorgen van stempassen voor de Tweede Verkiezingen van september 2012. Den Haag denkt er bovendien over PostNl de volgende keer niet meer in te schakelen voor de klus".

vergeet ik nog te vermelden dat ook voor de verkiezingen van het Europees Parlement in 2014 Sandd wordt ingeschakeld. :D

@de nieuwe
vertel...

off topic.. vandaag Plus Magazine bezorgt. Lekker blad de nieuwe.. (Y) en het gewicht was goed te doen. :P

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

9
[quote="Carla41
"DEN HAAG - De gemeente Den Haag overweegt juridische stappen tegen PostNl vanwege de vele fouten die zijn gemaakt bij het drukken en bezorgen van stempassen voor de Tweede Verkiezingen van september 2012. Den Haag denkt er bovendien over PostNl de volgende keer niet meer in te schakelen voor de klus".[/quote]

Wat is de bron van dit bericht?

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

10
@Geertjan

Dank je wel Geertjan. :!: er blijven nog genoeg passen/kandidatenlijsten over voor Postnl . (Y)
we blijven een bescheiden 2e speler op de postmarkt. :D

het bericht over Postnl komt van o.a. omroep west, uit notulen van de gemeenteraadsvergadering van dec. 2012.. etc.
als antwoord op de eerste reactie van Newman:

"hopelijk doen jullie het beter dan".. Gun je concurrent is gewoon iets zou ik willen zeggen tegen Newman .
ik kan slechts van mezelf uitgaan.. ik zal mijn best doen het foutloos te bezorgen.
cron