Re: Nieuwe kleding van sandd

12
Carla41 schreef:@peter

binnenkant mouwen is 100 % nylon.
is de fleece nu dikker dan de vorige peter of lijkt dat zo?
Nieuwe zweetkleding van 100% nylon, aan welk ander postbedrijf doet me dat nu denken? :? Roepen ze bij jullie ook dat er een pilot is geweest, en dat alle testdragers zogenaamd lyrisch van enthousiasme waren?

Re: Nieuwe kleding van sandd

13
Ik kreeg ze gelukkig gratis i.v.m. CAO contract. Kopen vind ik zonde en het is het zeker niet waard!
De polo is van slechte kwaliteit. Het begint nu al te pluizen en dan was ik maar op 40/30 graden en doe hem binnenstebuiten in de wastrommel en hij komt niet in de droger.
De jas en fleece heb ik beide 1x aangehad, maar wat zit dit beroerd. Het zweet droop door mijn mouwen uit de jas en mijn polo was doorweekt. Wie heeft er ooit verzonnen dat het lekker zit, dat plastic aan de binnenkant! Dit zweet verschrikkelijk en het werk ook niet lekker al dat 'gekraak'.
Jammer voor Sandd dat ik niet herkenbaar ben op straat, maar mijn eigen jas gaat weer aan ;)

Re: Nieuwe kleding van sandd

16
langzaam aan krijgt elke Sanddbezorger die in loondienst is, nieuwe kleding.
Jas, Fleecevest en Polo. Gratis.
Je krijgt vanzelf een bericht als je aan de beurt bent om de kleding te bestellen.

de broek moet/ mag je zelf betalen.. als je die wil.
die heb jij nog, dus niet aanschaffen. :lol:

Re: Nieuwe kleding van sandd

19
koewartje schreef:Het duurt wel lang voordat die kleding er is, juist nu we het hard nodig hebben.
Dat is inderdaad vervelend. Heb je er al achteraan gebeld? Zoveel tijd kost het toch niet om de juiste maat voor jou uit de stapel te vissen en mee te sturen? Hooguit kwestie van een week lijkt mij.

Re: Nieuwe kleding van sandd

20
Van de week gebeld voor het kledingpakket,krijg het als het goed is volgende week(ik werk nu 1,5 jaar lang voor Sandd).
Als ik het gebruikt heb zal ik hier mijn ervaringen delen.Mijn eigen jas waar ik alijd de post in bezorg was aan vervanging toe,dus het belletje dat ik een kledingpakket kreeg was welkom :D .Regenbroek die ik altijd draag van mijn eigen is ook een zweetding(ook al is dit een prijzige ademende :cry: )dus ben ik benieuwd naar het draagcomfort van het pakket :!:
Alleen hoeft het voorlopig niet te gaan regenen,begin net aan dit lekker weertje te wennen ;) (Y)
cron