Re: Sandd maps 2.0

22
Hier in Asd nog niets bekend over de vergoedingen van de wijken na Sandd maps 2.0
Maar het lijkt mij vrij logisch dat Sandd dit in het leven heeft geroepen om er aan te verdienen.
Wel is er in het verleden ook zoiets al gedaan waren geen grote veranderingen.
Maar het gaat Sandd erom dat er ook binnen de normen van hoeveelheid gebleven moet worden.
Anders gaan ze met steeds meer wijken over de 30 kilo heen.
Wat dus betekend dat er herlaad vergoeding betaald moet worden.
Het programma verteld Sandd hoeveel bezorgadressen in deze wijk valt (gem. 500)
De totale afstand en kan dus ook de hoeveelheid post die in de wijk valt uitrekenen.
Maar het is simpel als er ergens in een wijk 550 bezorgadressen zijn en in een andere wijk 450.
Waar bij de ene wijk wel elke keer herlaad vergoeding moet betaald worden en bij de andere niet dan schuif je 50 adressen na de andere wijk en probleem opgelost geen herlaad vergoeding meer.
En door efficiëntere indeling van de wijken kunnen zij daar dus aardig aan verdienen.
En gaat dit programma voor Sandd ook iets opleveren en dat is de bedoeling.
Wat zou je zelf doen als baas zijnde?

Re: Sandd maps 2.0

23
Eindelijk ook de brief gekregen dat onze vestiging overgaat op maps 2.0.
Ze noemen o.a. als voordeel dat geïsoleerde adressen waarvoor je moet omrijden straks in een andere wijk vallen.
Daar valt wel wat voor te zeggen eigenlijk. Ik heb 1 zo'n adres dus ik ben benieuwd.

Re: Sandd maps 2.0

25
@elisa
Gillen? :lol:

even nuanceren hoor elisa :idea:
sandd wordt groter met het binnenhalen van Meer orders.
zoals Plus Magazine..

dat dat gaat over de ruggen van de postbezorgers.. dat is jouw insteek :|
het bijt elkaar niet..

ik breng ook graag de donald duck rond, libelle, margriet..
hoe meer bladen hoe leuker het bezorgen wordt.

Re: Sandd maps 2.0

26
Hihi ja Carla voluit volle borst, ik hoor je al :)

Ja bladen zijn leuk en dat mag weer meer en meer natuurlijk. Word onze wijk ook meteen weer kleiner gn gn.
Het zit niet i de orders natuurlijk maar komt uit onze handjes en fietsbandjes.
Doe het graag net als jij maar heb mn kop er wel bij.

Re: Sandd maps 2.0

27
Hier in NH hebben we alleen bericht gekregen dat de wijknummers en letters weer terug gaan naar het oude en ook de coördinator weer terug krijgen die wij in het verleden hadden, kunnen we weer een tijdje puinruimen.
Wat betreft Sanddd maps weet ik het niet, wij hebben hier in de dorpen niet zoveel wijken. Wat ik wel van flexwerkers en invallers gehoord heb is dat ze een hekel hebben aan 2 wijken hier in het dorp die nog erger zijn als een doolhof.
Vandaar mijn voorstel om er een uitgebreide bezorgvolgorde van te maken, ik heb er nu al een paar keer iemand blij me gemaakt en heb de coördinator weten te overtuigen van mijn gelijk. Ook het hoofdkantoor ziet het nut ervan in.
cron