Allerlei pakketjes

1
Ik had vandaag bij de post allerlei pakketjes zitten, die ik morgen lekker mag rondbrengen :lol:
Perfect fit voor de poes, gratis fietslichten, tafelzeilen.....ach, dat maakt het toch ook wel weer leuk, :) alleen een beetje lastig meenemen allemaal, want om dit allemaal tussen de post te duwen..... :?
Niet wat je nu zegt: handig....dan maar los erbij, en een briefje met het huisnr. op de stapel leggen, dan kan ik zo zien wanneer er een pakketje bij moet (Y) .

Re: Allerlei pakketjes

3
Ik had 1 milner, maar die was voor een andere wijk. Dus ik kijk nog even goed naar het adres is het voor mijn vriendin :), dus die bezorg ik toch zelf maar. Er zit een tafellaken in, heb het gelijk even gevraagd aan haar wat ze besteld had.
Die kattenpakjes zijn inderdaad niet handig om er tussendoor te doen. En dan heb ik voor DHL ook nog "flyertjes" van de ikea, die glijden overal makkelijk tussenuit. Hoop dat ik aan het einde van de middag alles uit de fietstassen heb en niet nog post ontdekt die er tussenuit gegleden is. We zullen wel zien, het blijft i.i.g. nog prachtig weer.

Re: Allerlei pakketjes

4
Ja lekker handig inderdaad.... het is wel grappig dat in mijn 'kleine' wijk kennelijk véél meer poezenliefhebbers wonen....
en dan hebben we ook nog de zakken voor het plastic inzamelen, dat zijn ook fijne pakketjes die er zo lekker tussenuit glijden. maar ach we klagen niet... :lol:

groetjes Lucie

Re: Allerlei pakketjes

5
Soms brengt je dat wel op ideeën, toch, al die pakketjes?
Net als met die fietslichten; ik dacht: "Hé, dat is handig, dat wil ik ook!"
Dus meteen even op internet gekeken, haha...
Je moest er wel weer een of andere enquete voor invullen, maar daar zet ik sowieso
altijd overal "NEE" bij ("heeft u interesse in..." of "mogen wij u bellen om..."), en ik
heb voor de zekerheid maar mijn oude mobiele nummer ingevuld, haha! :D

Re: Allerlei pakketjes

7
Wat Wyfosi schrijft is waar. Je komt nog eens op ideeen.
Soms bezorg ik wel eens postorderboeken of andere dingen die ik nog niet kende.
Dat vraag ik dan ook meteen aan. Is wel handig ook, ik bezorg in mijn eigen straat,dus krijg dan ook mijn eigen post om te bezorgen. :D

Re: Allerlei pakketjes

8
ief schreef:dat soort dingen zijn idd om het bel-me-niet register te omzeilen. Als je namelijk mee doet aan de prijsvraag ben je klant en mag je dus gebeld worden, ook al heb je het register ingevuld.
Daar had ik zo gauw even niet aan gedacht, maar dan zo op slinkse wijze toch iemand ergens aan proberen te binden... :o Je moet tegenwoordig enorm uitkijken, met ergens aan meedoen, of informatie vragen; hebben ze eenmaal je adres, dan kom je er ook moeilijk weer vanaf... :roll:
Verder kom je inderdaad wel op ideeën bij het zien van al die pakketjes en bij gidsen die bij de post zitten :) Er zitten regelmatig interessante exemplaren tussen de post, die ik ook wel zou willen lezen ;) :)

Re: Allerlei pakketjes

9
ief schreef:dat soort dingen zijn idd om het bel-me-niet register te omzeilen. Als je namelijk mee doet aan de prijsvraag ben je klant en mag je dus gebeld worden, ook al heb je het register ingevuld.
Ik heb die fietslichtjes ook gekregen vorige week (na paar maanden ipv paar weken :P) en aan die enquête (dacht ik?) meegedaan, maar ben nog helemaal niet gebeld terwijl dat al in de herfst/winter was dat ik meedeed. Dus volgens mij valt het wel mee ;)

Re: Allerlei pakketjes

10
En weer heb ik nu tafelzeilen van Milner erbij zitten...die hebben zo'n heerlijk formaat :? , wat niet altijd door de brievenbus past.
Nou heeft mijn bezorgmanager wel nav. gidsen die niet door elke brievenbus paste, gezegd, dat poststukken die niet door de brievenbus passen, retour mogen. Sandd bezorgt namelijk alleen post die door de brievenbussen moeten kunnen passen.
Maar ja...bij de één past hetzelfde poststuk wel en bij de ander weer niet, en als je heel vroeg bezorgt, en niet wilt aanbellen, of wanneer er niemand is???
later nog eens er langs is ook niet alles....
cron