Re: VEEL POST bij Sandd

221
Komende vrijdag ook heel veel post voor sandd.
De prognose was voor een invalwijk zo'n 300 stuks (vorige week, dus dat leek me wel leuk)
Zie ik gisteren de lijst voor die wijk is de prognose ineens ruim 700 stuks .... oei, dat is ff schrikken.
Gauw een mailtje naar m'n coördinator, maar helaas het klopt.
Kunnen alleen niet vertellen wat voor bijzonders er bij zit.
Gelijk maar gevraagd wat we totaal krijgen ..... oeps, 1800 stuks.
(Maar als ik 'm alsnog kwijt wil, geen probleem, het is tenslotte hun schuld, aldus mijn coördinator.)

Gelijk een sms naar MartenPostService, wat ik daar kan verwachten .... zo'n 338 stuks ....
En of ik nog kans zie om die extra wijk van de vorige week ook te lopen ..... á 500 stuks ....
Nou nee, dacht 't niet.

Gelukkig is die invalwijk van sandd (ruim 700 st) een wijk met 90% flats.
Maar ja, het moet nog wel ff gesorteerd worden .... :shock:
Zal wel een latertje worden donderdagavond .....
Groetjes, Annelies

Re: VEEL POST bij Sandd

223
Veel post voor Sandd? Ik krijg er voor vrijdag maar 440 stuks. Ik woon in een kerkdorp van de gemeente Oosterhout (NB).
Zoveel is dat niet. Maar iemand krijgt 1800 stuks? Oepsie oeps, dat is inderdaad heel veel. Maar ook lekker veel salaris. En als het gaaf weer wordt is het ook nog niet zo erg als je een fijne trolley hebt met een grote Sanddtas erop. Veel succes voor degenen die er vrijdag vet veel krijgen.

Re: VEEL POST bij Sandd

225
hoi,

Je hebt goed gelezen Postbode 21. ;)
Die 1800 is inderdaad voor 4 wijken. (normaal zo'n 200/225 per wijk)
Die inval wijk is plotseling ruim verdubbelt ... Mijn man's wijk is ook verdubbelt (593)
Bij Selektmail hadden we een max. van zo'n 1500/1600 posstukken die we wilde lopen per slag
Mijn werkt gewoon, dus die moet het doen na zijn werk.
Hiernaast ook nog m'n VSP-wijk (338) en ik had daar, sinds een week, een 2e wijk.(ä 499 st deze keer voor zo'n 30 straten)
Maar die laatste mag ze deze week houden.
Dus komen we vrijdag op ruim 2100 posstukken uit.(als alles klopt)
Het lopen valt op zich wel mee, maar het moet ook allemaal gesorteerd worden(bij Selektmail haalden we de post om 13.00 uur/ nu komt die vaak rond 15.00/15.30, maar als het druk is ook wel later).
Die invalwijk is hoofdzakelijk flat, maar de rest is 95% voortuin in/voortuin uit .....
Groetjes, Annelies

Re: VEEL POST bij Sandd

226
Dat zul je altijd zien. Heb je een invalwijk is er ineens heel veel post. Dit overkwam mij in september. Ik heb zelf een wijk van 534 adressen en nam een wijk over van een vakantievierende collega van 614 adressen. Toen kwam er een mailing van een glasvezelbedrijf dat huis aan huis, geadresseerd (aan de bewoners van) verspreid moest worden. Had ik ineens 2350 stuks voor 2 wijken. Ik loop dus in een dorp met allemaal huizen met tuinpaadjes. Dat was héél pittig. 's avonds tot 11 uur sorteren en de volgende morgen om 7 uur (met toestemming) begonnen met bezorgen. 'k was net voor 6 uur 's avonds klaar.

Re: VEEL POST bij Sandd

227
Phoe Anneke, daar ben je inderdaad niet blij mee .... :shock:

Man heeft net aangeboden om de VSP-wijk alvast te splitsen terwijl ik naar tafeltennistraining ben.
Het zijn 2 bakken.
Hopelijk is morgen Sandd een beetje op tijd ... kan ik tenminste op tijd beginnen met sorteren.
Ben benieuwd wat al die extra post is ....
We lopen gelukkig met z'n 4-en.
De kinderen ieder een stukje van een wijk. Alle beetjes helpen, toch ?

Wordt vervolgd ...
Groetjes, Annelies

Re: VEEL POST bij Sandd

230
Nog 1 wijk te sorteren (2 bakken) maar daar heb ik nu gen fut meer voor.
Ben zo'n 6 uren bezig geweest, gedeeltelijk met hulp van man.

Verdiensten voor die invalwijk zijn trouwens € 35,39 (incl. 1x herlaadvergoeding)

Trusten .....
Groetjes, Annelies
cron