Re: VEEL POST bij Sandd

502
Hahaha @Carla41. Hetzelfde hier gisterenavond! (Y)

De chauffeur kwam met 20 bakken aanzetten. Ik had er trouwens aardig wat van die dikke H&M boekwerken tussen zitten. 2 catalogi in een folie. Maar heel weinig Rabo en dat waren van die kleine dingetjes. Veel Vriendenloterij en uiteraard Spoor. En die lagen voor het eerst eens niet op volgorde. :evil: :mrgreen:

Ik moest wel lachen toen de chauffeur kwam. Hij keek me al angstig aan. Hij had al een stel van die bakken tegen de muur aangezet. Maar ik deed heel vrolijk open toen ik het busje zag staan. Hij zei 'jij bent er lekker vrolijk onder!' Ik ja, ik vind die hoeveelheid prima. Hij, 'nou, dan ben je de eerste!' Maar ik zag dat hij opgelucht was. :mrgreen: Hij had al een paar sjacherijnige gezichten gezien, blijkbaar.. (ik heb sinds kort even een andere chauffeur die mij niet kent en deze weet niet dat ik wel wat gewend ben qua post... Selektmailhoeveelheden, invalwijkjes e.d.)

Ik had de post lekker vroeg, was niet de eerste op de route, maar ze waren extra vroeg begonnen. Ze moesten vaak heen en terug.

Re: VEEL POST bij Sandd

505
ik heb 8 postbakken weg gewerkt.. mijn chauffeur die ik hebt, die kijkt me al benauwt aan als die maar met 2 bakken aan komt lopen. Laatst zij die zo *ik durfde bijna niet meer te komen met zo weinig post* :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: VEEL POST bij Sandd

506
Zo dat was de post. Even 5 kratjes weggewerkt met in totaal 629 stuks post en dan nog 12 poststukken van de Gicopost. En afgemeld heb ik ook al. Kreeg de voicemail. :roll: Dat is lang niet zoveel als sommige collega's. Oeps, 20 kratten post. :roll: Dat is toch wel érg veel hoor. Die heeft zeker nog 2 of meer wijken of 1 supergrote wijk met veel postliefhebbers. :lol: Ach, ik ben ook wel wat gewend. Deed in mijn Selektmailtijd het hele dorp. Maar de ene keer dat het in de buurt van de 20 kratten kwam was toen de agenda's van de postcodeloterij kwamen. Dinsdag krijg ik er 399 stuks, vrijdag 534 stuks. Daarna is het weer in de 300 stuks. Maar ik weet niet hoeveel ik er voor de invalwijk krijg.
Zo dat was het. Prettig weekend met gaaf weer.

Re: VEEL POST bij Sandd

507
Zo hehe, heb ff 15 kratten weggewerkt vandaag. Ik moet nog twee gedeeltes van straten doen, die doe ik na 4 uur.
Ze zijn nl bij mij in de buurt met bestrating en riolering bezig. is overdag bijna geen doorkomen aan. Het meeste is goed te doen,maar sommige stukken is hopeloos. En aangezien het bij mij om de hoek is( en helaas vanaf maandag ook in mijn eigen straat,bah) bezorg ik die post als die werklui weg zijn.Is voor eigen veiligheid.

Re: VEEL POST bij Sandd

508
Nou ik ben ook blij met veel post maar kan ook wel sjagge zijn als de Chauffeur zo laat komt. Kan ie niks aan doen weet ik wel, en ik roep meestal heb je nog meer kratten:)??
Dan men daarom baalt als er veel kratten zijn? MMM snap ik niet.
cron