Re: prima bezorgweer

51
Zekers; zo wil je het hele jaar wel fietsen, hè?!
Zijn er bij jullie in de wijken op dit moment ook
zo schandalig veel mensen aan het klussen en/of
verbouwen? Moet af en toe gewoon fiets met kar
tussen alle klusbedrijf-busjes door manouvreren :lol:

Re: prima bezorgweer

54
ik weet niet hoe het bij jullie was, maar vandaag superlekker (Y) Wel weer veel om kluswagens en tuingereedschap moeten lopen, want het mooie weer daagt uit om de tuin en het huis aan te pakken, zoals het lijkt. 8-)

Re: prima bezorgweer

55
Het zomerseizoen is begonnen!! :D :lol: Lekker al vanaf vanochtend 8.15 uur in korte broek en het Sanddpoloshirt aan het bezorgen gegaan, en heerlijk hoor.
Wel veel water gedronken onderweg, maar ik heb altijd een flesje bij me.
En in de 2e wijk vanmiddag kon ik genieten van gekwaak van een stel kikkers, die in een vijver bij een v.d. woningen nogal kabaal maakten :lol: :D

Re: prima bezorgweer

56
Idd Anne. Heerlijk weer!! Overal in mijn wijk waren mensen aan het werk in de tuin. Nu deed ik wat langer over de wijk. De mensen zaten blijkbaar om een praatje verlegen.
In mijn wijk zitten behoorlijk wat vijvers. Dus constant kikkergekwaak. Even is leuk, maar later niet meer (heb zelf ook een vijver, die kikkers gaan pas echt kabaal maken als ik probeer te slapen :twisted: )

Heb zelf nog een behoorlijke tijd in de tuin gezeten. Mijn neefje van 1.5 jaar was heerlijk in de zandbak aan het spelen. Beter kan gewoon niet!!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: prima bezorgweer

58
Ik was maar wat blij dat er überhaupt wind stond! Was hier zoooooooooo benauwd,
ik denk dat ik van m'n stokje was gegaan als het vandaag niet had gewaaid!
Was allang blij dat we niet zo gek veel post hadden; volgende week 3 x zo veel.
Dan mag het van mij best wat minder warm zijn...

Re: prima bezorgweer

59
Het was best lekker ja. Met die wind vond ik het ook niet zo erg. Had maar even een klein stukje tegenwind en toen ik klaar was, werd ik zo naar huis geblazen :lol:
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!
cron