Re: brrr

32
Ik laat meestal mijn fiets met post staan, en pak op mijn arm de post voor een blok en ga een rondje maken.
Toen ik zo beetje halverwege was was het op een gegeven moment echt erg, zodanig dat sommige mensen moeite hadden om te blijven staan! (ik ben gelukkig wat zwaarder).
Het was op een eiland, dus daar waait het waarschijnlijk ook wat harder ;)

Maar ik weet wel dat ik bij me dacht: nee he.. straks kom ik bij mijn fiets, is die omgevallen en heel de post door de straten!

Gelukkig viel het mee.

Re: brrr

36
Laat je niet gekmaken door dit soort geruchten en voorspellingen. Eerst maar s zien en natuurlijk ben je voorbereid zoals op elke winter. Zet de Unoxen maar klaar.

Re: brrr

37
Ik hou wel van een beetje sneeuw. Ah en in sneeuw lopen is niet glad. En op kou kun je je kleden.
Alleen die gladheid.. dat is minder..

Nou ja, we zullen wel zien. 2 jaar geleden hebben we ook die 8 weken sneeuw overleefd. Dat zal nu ook wel lukken.

Lekker, ik ga vast aan zelfgemaakte erwtensoep denken! Met Hema rookworst. Laat die Unox maar zitten. :lol:

Re: brrr

39
Laat die sneeuw maar de hele winter alleen in Oostenrijk, Zwitserland e.o. vallen. Daar kunnen ze dan op de lange latten. Zij blij en wij helemaal. Kunnen wij zonder uit te glijden rustig onze post bezorgen. Bovendien zijn de postbodes daar aan de sneeuw gewend.

Re: brrr

40
men wat een kut weer dinsdag. vol op in 3 plassen gestapt om bij de brievenbussen te kennen komen :O. zon, regen, zon, regen en dan nog een stevige wind er bij,.... pfff was blij dat me regenpak aanhad, helaas voor me schoenen moest ik die dinsdagavond voor de kachel leggen (:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron