Re: brrr

12
Nou, de krant kopte er vanochtend al mee: De winter komt eraan :o
van donderdag op vrijdag zal de temperatuur onder nul schieten, en de hele verdere week zal de temperatuur naar alle waarschijnlijkheid niet meer boven nul komen... :roll:
Droog vriezend weer vind ik niet erg; extra warm aankleden onder het 4 seizoenenpak, en dan lekker op pad. (Y) :)

Iedereen succes met bezorgen, bij winterse temperaturen.

groetjes Anne

Re: brrr

13
Ja we kunnen er vast aan gaan wennen, met deze koude periode. Als het maar niet glad is denk ik maar. Dat vind ik het ergste, de kou niet zozeer die went wel weer!

Re: brrr

14
ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond het vandaag maar gemeen koud....brrrr.... :|
Dan had ik wel een dikkere trui aan, muts op en handschoenen aan, maar toch was het erg guur....

Re: brrr

16
Wyfosi schreef:Gelukkig vrijdag nog een dagje, en dan ben ik klaar, dan zit mijn "loopbaan" erop...
Dat zal ook even raar zijn voor je, wanneer er volgende week opeens geen post meer komt om te bezorgen..

Maarre.. je hebt een prachtig vooruitzicht de komende tijd, en geniet ervan. :D
(zou je ons op de hoogte willen houden hoe het verder met je gaat? :?:

Groetjes Anne

Re: brrr

17
Is zeker raar, vooral omdat mijn "schuine" overbuurman ook SANDD-bezorger is, dus
het busje blijft gewoon langskomen, haha! En ik moet de bikkel-bestelling nog krijgen,
dus ze zullen toch nog wel een keertje aanbellen.
Ik hou jullie op de hoogte hoor!
Volgende week de "magische" 12 weken en meteen echo voor de nekplooimeting.
Als dat allemaal goed is, gaan we helemaal los qua aanschaffen etc., hihi...

Re: brrr

18
anne schreef:ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond het vandaag maar gemeen koud....brrrr.... :|
Dan had ik wel een dikkere trui aan, muts op en handschoenen aan, maar toch was het erg guur....
Ik vond het gisteren eigenlijk ook wel iets te koud.
Heb dan wel handschoenen aan, maar dan met open vingers omdat ik anders de post niet goed kan pakken (cadeautje van Sandd), maar die vingertoppen worden dan wel koud hoor! En gaan zeer doen.
cron