Re: Super glad vandaag

71
elisa schreef:Dankjwel !! Ja ik voel me iets sterker gelukkig.
Als eenmaal de sneeuwprut weg is kun je weer normaal je post doen. Nog even geduld hier dus maar maandag zal t wel weg zijn!

De post,bleek later zelfs om 120 kratten post te gaan zijn opgehaald,er stond nog een gedeelte verstopt achter de caravan, ze lieten me weten dat er nog een berg vuilniszakken post van DHL lag plus verbrande post en DHL spullen.
Dhl is ook ingelicht intussen,nee niet door mij hoor.

ze heeft haar 2 brommers er ook nog staan dus we vermoeden dat ze wel terug komt om die op te halen.
Wat is er precies gebeurd @Elisa?

Re: Super glad vandaag

72
Nou, hier had het dus echt heel erg gedooid, en met mijn grootste wijk had ik eigenlijk geen problemen, en vond ik het een verademing dat ik op mijn gewone wandelschoenen weer kon post lopen. Lekker in tempo de post rond kunnen brengen. (Y)
De kleine wijk ging dan iets moeizamer, en 1 straat heb ik gelaten voor wat die was. Dat zag er niet uit, en daar was ik laatst al flink onderuit gegaan, dus ik vond het wel goed.
Toevallig gisteren met mijn bezorgmanager over gehad, en die vond zulke acties momenteel geen probleem. Uitglijden en daardoor niet meer kunnen bezorgen is erger, dan de post iets later bezorgen met zulke weersomstandigheden. Mijn bezorgmaanger weet toch wel dat ik zo snel als mogelijk is de post rondbreng...desnoods op een niet officiële bezorgdag...

Re: Super glad vandaag

73
Wat er is gebeurt vragen jullie nu het staat onder topic, collega verdonkermaant post.
Ja ik kende haar al een poos, we deden zelf bakkie meestal bij mij thuis, laatste tijd altijd bij mij,nooit iets achter gezocht.
Toen ik spontaan bij haar langs ging zag ik iets van 50 kratten post buiten staan, ze zei die bezorg ik nog wel als de sneeuw weg is. Maar de post was wel klets nat.
De volgende keer een maand later ging ik weer spontaan langs maar ze moets meteen weg en ik kwam niet verder dan de voortuin van haar caravan waar de kratten nog stonden.
Die dump ik wel zei ze luchtig en kletste snel verder over haar plan om tzt naar het westen te gaan.

Over bezorgen met deze gladheid doen ze ook niet moeilijk bij ons, belangrijker is dat wij op de benen blijven. :D

Re: Super glad vandaag

74
Hallozeg! Volgens mij staat daar een flinke straf op. Hoe kun je zoiets doen zeg! Zo kom je lekker gemakkelijk aan je centen. Terugbetalen zou ik zeggen en politie erbij inderdaad.
In de krant zag ik rond de kerst een bericht over een goof die voor TNT werkte en de zakken met post op de Apeldoornseweg in Arnhem had gedumpt. In totaal post van een paar weken. Allemaal kerstpost, rekeningen, belasting enz.
TNT zou uitzoeken wie er die dagen die bepaalde wijk had moeten lopen. Goof (sorry dat ik dat woord gebruik) is gevonden en uiteraard op staande voet ontslagen.

Re: Super glad vandaag

75
Ja dit vraag ik mij ook af, we hadden juist erg veel TNT en belangrijke post de laatste tijd. Het is strafbaar feit en ze verdient natuurlijk een boete.
Ik zie het zo dat zij er met een sisser van af gaat komen en in het Westen waar ze nu zit gewoon weer gaat bezorgen bij Sandd en DHL. En misschien weer met deze plannen om zo makkelijk haar geld te verdienen.
Of depots samenwerken? MM geen idee. Als haar naam bekend is(in het wervingssysteem bezorgers) ter lande via depots zou dat niet verkeerd zijn.
Ze heeft onze vriendschap beschadigt en mijn vertrouwen ontzettend beschaamt.

Re: Super glad vandaag

76
Hallo collega's,

hoewel ik geen post bezorg maar een catalogus wil ik jullie wel graag de snowsteps/anti glij ijzers van ons merk laten zien. Ik heb ze heel december gebruikt en er ruim 120 paar van verkocht. Ook aan mijn postbode. Die kocht meerdere paren voor collega's.

Groetjes en tot ziens op straat,
Natalie

Als iemand op zoek is naar snowsteps kan deze het best via google uitkomen op een betrouwbare site. Niet via reclame die op deze manier wordt gemaakt.

Re: Super glad vandaag

78
Nee, dat is volgens mij ook niet de bedoeling: alweer iemand die die dingen hier wil slijten.
Als het goed is hebben wij ze -met 10 graden boven nul- momenteel niet echt nodig. :lol:
@ief: kun je ingrijpen en het bericht verwijderen? Alvast bedankt.

Re: Super glad vandaag

79
Ton schreef:Nee, dat is volgens mij ook niet de bedoeling: alweer iemand die die dingen hier wil slijten.
Als het goed is hebben wij ze -met 10 graden boven nul- momenteel niet echt nodig. :lol:
@ief: kun je ingrijpen en het bericht verwijderen? Alvast bedankt.
@Ton; ik was al zo vrij geweest om er melding van te maken... ;)
cron