De Telefoongids

1
Wie verspreid eigenlijk de Telefoongids? De Telefoongids is in het nieuws veel in opspraak is geweest omdat mensen er moeilijk vanaf kunnen komen. Ze willen eigenlijk de omgekeerde optie: Wanneer je 'm wilt, geef je dan op. Nu is dat andersom. Een website is in het leven geroepen: http://www.sterftelefoongidssterf.nl/

Ik vind de de Telefoongids altijd nog handig. Gewoon lekker bladeren in een gids in plaats van weer de computer op te moeten starten.

Re: De Telefoongids

2
Verzendenenontvangen: De Gouden Gids heeft de verspreiding van Selektmail overgenomen toen telefoongids en gouden gids bijeengevoegd werden. Begin dit jaar deed in een deel van Brabant de Gicopost de verspreiding van de telefoongids. Dat weet ik omdat ik daar ook voor werk. Mogelijk verspreidt elders de Streekpost, Go of de Gouden Gids deze gids. Er is wel wat te zeggen voor het plan om de gids alléén te verstrekken aan de mensen die hem besteld hebben. Dan moet wel eerst iedereen een kaartje in de bus krijgen waarmee ze hem kunnen bestellen. Bijvoorbeeld door dat kaartje in te vullen en naar een antwoordnummer te sturen. Die mensen komen dan als het goed is in een databestand te staan en krijgen de gids. Dan wil ik dat kaartje uiteraard ook wel in alle brievenbussen van mijn dorp stoppen.

Het extra geld voor het bewaren van de stapels Ikeagidsen kun je wel op je buik schrijven want dat is Sandd vast niet van plan.
Misschien moeten degenen die wel een Ikeagids willen maar niet in het bestand staan eens naar een Ikeavestiging rijden en er daar (bij de klantenservice of kassa) een bestellen. Je kunt ze ook naar het depot laten bellen. Wie weet hebben ze wel een paar gidsen over. Bijvoorbeeld van inmiddels gesloopte panden.

Zo, dat waren mijn reacties. Succes met de bezorging van de post komende week. Hopelijk heb je gaaf weer.
cron