Heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet.ike schreef:Een iets constructievere manier van werken, lijkt me, is de foute post bezorgen, en de fouten melden.Jette schreef: Foute, met uitzondering van rouwkaarten en medische post, bezorg ik niet na, maar gaat terug naar het depot.
Dan komt de fout daar te liggen, waar die hoort, nl bij de tc en voorbereider.
De tc ziet die foute post en de voorbereider krijgt dit dan te horen.
Dan krijgen de tc en de voorbereider het ook te horen, maar de klant is niet de dupe.
Voorbereiders moeten hun gemaakte fouten ZIEN en niet van een TC horen, wat ze fout hebben gedaan. Dat blijft vaak niet 'hangen'.
Het enige dat werkt is dat de bundel zetfouten terug gaat naar de vestiging en het probleem daar wordt aangepakt waar het hoort.
De belangrijke zetfouten bezorg ik wel na, hoor!
De andere zetfouten zitten de volgende dag alweer bij de post, dus niets aan de hand. De klant merkt er niets van.