Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

451
Vandaag alweer een volgend hondenakkefietje (bijter in tuin), maar gelukkig sloot ik de dag af met een keffertje in een bejaardenflat (model marmot), waar ik moest aanbellen omdat een adres niet duidelijk was. Het beest (hoop lawaai maar een liefje) ontsnapte, rende opgewonden blaffend over de binnenplaats, waar ook mijn concullega aan het bezorgen was. Ik zei: dat is de concurrent, pak hem :)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

454
Nou, daar heb je veel aan zeg! Krijg jij straks een claim aan de broek.

Mijn extra calamiteiten tijd is goedgekeurd zag ik net. Met een emailtje van de TC dat daar geen probleem van gemaakt wordt. En een bedankje dat ik het zo sportief opgevat heb. Haha (ik had een vriendelijk mailtje met een knipoog gestuurd dat de adm. beter even naar Specsavers kon gaan. En dqt ik er wel om kon lachen.Haha)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

458
Wat ik gisteren meemaakte..

Ik kom bij een adres aan. De voordeur is ondoorzichtig. Daarnaast heb je een raamwerk met in het midden een stuk kozijn waar een gleuf in zit dat als brievenbus dient. De brievenbus zit dus niet in de deur.

Er staat niemand voor het raam daar. Ik doe de post door de gleuf in het raamwerk. Een aardige bundel dat terwijl ik het door de bus doe, heel hard naar binnen wordt getrokken. Terwijl er niemand staat.

Spooky!!!

Nou kan het natuurlijk zijn dat er een grapjas achter de deur stond en dat die heel snel de post uit de gleuf trok.

Daar ga ik maar vanuit.

Anders spookt het in dat huis. :shock:

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

460
Stond voor een huisdeur met sleutelbos in slot, maar even aangebeld vanuit goede wil. Niemand thuis leek het, geklopt en nog een keer gebeld maar er kwam niemand. Uiteindelijk sleutels bij buren afgegeven. Toen ik een heel eind verder in de straat was zag ik een meisje naar buiten komen, dus ik roepen dat ze bij buren zijn maar ze ging weer naar binnen (kwam kennelijk kijken wie er aan de deur was). Nog terug gefietst en weer aangebeld en geklopt en weer vertrokken want niemand deed open. Volgende keer maar laten hangen?
cron